خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قزوین:

کار رسانه‌ای کردن بسیار سخت است/ خبرنگاران باید صداقت و امانت‌داری را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۸۴

سرپرست فرمانداری قزوین گفت: از رسانه‌ها درخواست می‌شود با همدلی، مسئولان را نسبت به پاسخگویی به مطالبات واقعی مردم یاری رسانند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی در مراسم راه‌اندازی نمایندگی خبرگزاری ایلنا در استان قزوین اظهار کرد: با توجه به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر انعکاس عملکرد مسئولان، باید به عملکرد دولت نگاه مثبت و عدالت محور وجود داشته باشد و به نحو احسن در رسانه‌ها انعکاس داده شود.

وی افزود: برخی ناجوانمردانه بر پیکره نظام حمله می‌کنند که با تدبیر، درایت و مثبت‌اندیشی مقامات عالی نظام، مدیریت کشور صورت می‌گیرد که از اهل قلم و رسانه درخواست می‌شود شرایط فعلی و اقتصادی را به نحو احسن تبیین کنند.

سرپرست فرمانداری قزوین ادامه داد: دولت‌مردان با صراحت و شجاعت از مواضع نظام حمایت می‌کنند و با نگاه استقلال‌طلبانه در برابر قدرت‌های استکباری ایستاده‌اند.

شفیعی اضافه کرد: دشمنان باورشان شده که چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینیم، این در حالی است که هیات دیپلماسی کشور در مجامع بین‌المللی با عزت و اقتدار از نظام دفاع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برای حمایت از گروه‌های مختلف و فعالان سیاسی در عرصه قلم محدودیتی نداریم و از رسانه‌ها درخواست می‌شود با همدلی، مسئولان را نسبت به پاسخگویی به مطالبات واقعی مردم یاری رسانند.

شفیعی تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور،  کار رسانه‌ای کردن بسیار سخت است که خبرنگاران باید در این عرصه، صداقت و امانت‌داری را رعایت کنند.

 وی  با اشاره به وجود کودکان خیابان و متکدیان در شهر قزوین افزود: این موضوع موجب شده جلوه زشتی به شهر بخشیده شود که برای ساماندهی آنان برنامه‌های در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز