خبرگزاری کار ایران

مدیرگروه تبلیغاتی اعزام مُبلغ اداره اوقاف و امورخیریه استان اصفهان مطرح کرد:

برپایی خیمه های معرفت؛ در امامزادگان با عثقوت بخشیدن تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۴۱

در سال جاری و دراستان اصفهان بالغ بر ۱۱ خیمه معرفت با حضور و همکاری ۲۹ روحانی که از متخصص ترین، باتجربه ترین و کارآمدترین مبلغین استان بودند راه اندازی شد.

ایلنا: مدیرگروه تبلیغاتی اعزام مُبلغ اوقاف و امورخیریه استان اصفهان برپایی خیمه‌های معرفت را عاملی برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام علی مهرابی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی اظهار داشت: یکی از راهکارهای رسیدن به این هدف والا را می‌توان برپایی خیمه‌های معرفت در جوار آستان مقدس امامزادگان دانست.

وی تصریح کرد: در استان اصفهان بالغ بر ۱۱ خیمه معرفت با حضور و همکاری ۲۹ روحانی که از متخصص‌ترین، باتجربهترین و کارآمد‌ترین مبلغین استان بودند راه اندازی شد.

مدیرگروه تبلیغاتی اعزام مُبلغ اوقاف و امورخیریه استان اصفهان ادامه داد: غرفه‌هایی همچون غرفه کودکان، پاسخ گویی به مساعل شرعی، مشاوره خانواده، مشاوره وقف و غرفه چندرسانه‌ای از جمله غرفه‌های خیمه معرفت بود که در آن‌ها والدین ضمن فراگیری آموزه‌های دینی کودکانشان در غالب نقاشی، رنگ آمیزی، شعرو داستان، خود در غرفه‌های چند رسانه‌ای و دیگر غرفه‌ها حضور پیدا میو روحانیون به مسائل و سوالات آنان پاسخ می‌دادند.

وی به روش جدید بیان مسائل توسط روحانیون(سخنرانی چندرسانه‌ای) پرداخت و افزود: سخنرانی چند رسانه‌ای مدلی جدید در انتقال مفاهیم دینی است که روحانیون با تهیه پاورپینت، کلیپ و فتو کلیپ مباحثرا به افراد ارائه می‌دهند..

مهرابی متذکر شد: در واقع می‌توان سخنرانی چند رسانه‌ای را ارائه آموزه‌های دینی در غالب هنر عنوان کرد.

وی در ادامه صحبتهای خود بزرگ‌ترین خیمه معرفت برپا شده را خیمه معرفت آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و سیدمحمد(ع) بخش بادرود عنوان کرد و گفت: با وجود ۱۵ مربی خواهر و ۱۰ مبلغ، بخش بادرود بزرگ‌ترین خیمه معرفت را در سطح استان برپا نمود.

مدیرگروه تبلیغاتی اعزام مُبلغ اوقاف و امورخیریه استان اصفهان از استقبال بی‌نظیر و گسترده مردم از خیمهٔ معرفت امامزاده شاهرضا(ع) خبر داد و متذکر شد: این آستان مقدس به عنوان شاهراه اصلی استان شناخته شده، چرا که مسافران آغاز سفر خود از شهرضا عبور کرده و مجذوب این آستان مقدس می‌شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در خیمهٔ مقبره علامه مجلسی بیشترین خدمات در خصوص مشاوره خانواده و دینی به مردم ارائه شد.

این مقام مسئول از حضور مبلغین چند زبانه خبر داد و گفت: در شهر کاشان و اصفهان مبلغینی مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی حضور داشتند و پاسخ گوی توریست‌ها و بازدید کنندگان بودند.

مهرابی در ادامه صحبتهای خودبه ترویج فرهنگ وقف و ارائه توضیحات لازم در خصوص اوراق وقفی توسط مبلغین اشاره کرد و بیان داشت: در حاشیه برگزاری ویژه برنامه‌های طرح‌های نوروزی، دو وقف جدید به ثبت رسید.

وی در پایان از مدیر کل محترم اوقاف و امور خیریه استان به خاطر نظارت‌ها و تامین امکانات مورد نیاز تشکر و قدر دانی نمود و گفت: خوشبختانه حضور و استقبال مسئولین نیز در این ایام بسیار چشمگیر بود و خوشبختانه با همکاری‌های صورت گرفته، توانستیم رضایت مسئولین و مردم را فراهم آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز