خبرگزاری کار ایران

اصولی مطرح کرد:

شهرداری نقش تعیین‌کننده‌ای در تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی مشهد داشت

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۴۶۹

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری نقش بسیار تعیین کننده ای در تکمیل پروژه 25 ساله کتابخانه مرکزی مشهد داشته است.

به گزارش ایلنا از مشهد ، احسان اصولی با اشاره به افتتاح ساختمان کتابخانه مرکزی مشهد در روزهای آینده اظهارکرد: کتابخانه مرکزی مشهد پروژه ای است که بیش از 20 سال پیش کلنگش به زمین خورده و به دلایل مختلف در طی سال های گذشته به سرانجام نرسیده بود.

وی ادامه داد: با آغاز به کار دوره پنجم مدیریت شهری و با نگاه فرهنگی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، هم افزایی ها و همکاری های بین بخشی بسیار خوبی برای تسریع در بهره برداری این طرح بزرگ صورت پذیرفت و همین روحیه باعث شد تا شاهد افتتاح این مجموعه در روزهای آینده باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به پیگیری های شهرداری مشهد و بازدیدهای مستمر محمدرضا کلائی از این پروژه تاکید کرد: هماهنگی و پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد با دستگاه هایی همچون استانداری خراسان رضوی، اداره کل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار مشهد اتفاقات بسیار خوب و مبارکی را در این عرصه رقم زد.

وی با قدردانی از تلاش‌های قربان میرزایی، سرپرست سابق استانداری و معاون اقتصادی استان و همچنین موهبتی فرماندار سابق مشهد و حیدر خوش‌نیت سرپرست فعلی این مجموعه تصریح کرد: جناب آقای سبزیان نیز از زمانی حضور در نهاد کتابخانه‌های خراسان رضوی پیگیری‌های بسیار خوبی را در این حوزه داشتند که منتج به نتیجه شیرین برای مردم و شهروندان شد.

اصولی اضافه کرد: این موضوع نشان می دهد که اگر در تمام زمینه ها و پروژه ها این هم افزایی در استان و شهر وجود داشته باشد، رخدادهای خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین به سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری ها اشاره کرد و گفت: در دوره های قبل برای پرداخت این سهم مشکلاتی به وجود آمده بود که خوشبختانه با نگاه فرهنگی شورای پنجم این مشکل حل شده و مصر هستیم از این سهم پروژه های خوبی را در حوزه کتابخوانی شهر اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز