خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ایران و هندوستان در مسیر توسعه مناسبات گردشگری سلامت

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۴۰۰

دبیرکل مرکز گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، حضور نمایندگان مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در نمایشگاه‌های خارجی را فرصتی مناسب جهت توسعه همکاری‌های بین‌المللی و ملاقات‌های تجاری با فعالان گردشگری سلامت سایر کشورها عنوان نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هندوستان یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریست‌های درمانی در جهان است. خصوصا در زمینه‌ی جراحی قلب و پیوند استخوان و دیگر زمینه‌های پزشکی هندوستان به عنوان یک رهبر جهانی در عرصه خدمات پزشکی شناخته شده است. در طول سال‌های متوالی هیچ کشوری در زمینه توریسم درمانی با هندوستان قابل مقایسه نبوده است و دولت و بخش‌های خصوصی هند با هدف ارتقای خدمات توریسم درمانی و تبدیل شبه قاره‌ی هند به قطبی یگانه در این زمینه در تعاملی اجرایی و موثر موجبات برندسازی گسترده خدمات سلامت در عرصه‌های بین‌المللی را فراهم ساخته‌اند.

مجید زنگوئی (دبیرکل مرکز گردشگری سلامت کشورهای اسلامی) در حاشیه رویداد بین‌المللی"جنبش اقتصادی منطقه گجورات هندوستان" از همکاری‌های گسترده تعریف شده با شورای توسعه صادرات خدمات وزارت صنعت هندوستان خبر داده و حضور نمایندگان مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در این نمایشگاه و نشست‌های رو در رو را فرصت مناسبی جهت توسعه همکاری‌های بین‌المللی و ملاقات‌های تجاری با فعالان گردشگری سلامت سایر کشورها عنوان نمود.

وی از برنامه‌ریزی‌های انجام پذیرفته جهت حضور خانم سانگتا گودبل (دبیرکل این شورا، معاونین و هیئت همراه) در ایران خبر داده و ابراز امیدواری نمود گسترش تعاملات سازمانی با کشور هندوستان موجبات بهره‌برداری موثر از تجارب این کشور در زمینه توسعه اقتصاد سلامت به ویژه در بخش گردشگری سلامت را فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز