خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

شهرداران بر ساماندهی مناظر شهری اهتمام ویژه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۲۳۴

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: شهرداران بر ساماندهی مناظر شهری اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،مهدی رازجویان در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداریهای مازندران که عصر امروز در استانداری مازندران برگزار شد با اشاره به 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دستور کارشهرداران استان قرار گیرد.

وی از غرس یکپارچه درخت در هشت بهمن ماه در سراسر استان خبر داد و افزود: البته کاشت درخت و درختکاری بطور مستمر تا پایان اسفند ادامه دارد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: با توجه به در پیش بودن سالی نو ،شهرداران در پاکسازی حاشیه و محدوده شهرها اهتمام ویژه ای داشته باشند  ،متاسفانه ورودی برخی از شهرهای استان انباشت زباله داریم که منظر نامطلوبی را ایجاد می کند.

وی با تاکید بر ساماندهی معابر ،سیما و منظر شهری گفت: شهرداران بر ساماندهی مناظر شهری نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

رازجویان با بیان اینکه تفکیک زباله از مبدا در دستور کار شهرداران قرار گیرد بر آمادگی و تشکیل ستاد تسهیلات سفر در شهرهای استان در ایام نوروز تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز