خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

"خیابان خوشمزه" در بهشهر طراحی می شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۵۷۹

شهردار بهشهر از طراحی و جانمایی" خیابان خوشمزه" در بهشهر خبر داد و گفت: مطالعات و برنامه ریزی این طرح در دست انجام است.

یاسر فیروزی در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ایلنا افزود: این طرح در راستای طرح اشتغال جوانان و پویایی اقتصاد شهری اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: در راستای این طرح، شهرداری با طراحی خیابانی با عنوان خیابان خوشمزه، ایجاد مکانی برای فروش غذاهای خیابانی توسط متقاضیان مختلف را در دستور کار دارد.

شهردار بهشهر ادامه داد: براساس این طرح که طراحی آن در میدان کارگر بهشهر در حال انجام است؛ به زودی امکانات اولیه مستقر و متقاضیان می توانند به فروش غذا در شب اقدام کنند.

فیروزی با اشاره به اینکه هم اکنون هم در چند نقطه از شهر به صورت خودجوش فروش غذای خیابانی در شب آغاز شده است؛ یادآور شد: شهرداری تلاش دارد تا با ساماندهی این طرح در یک نقطه مشترک ضمن ایجاد اشتغال جوانان و پویایی اقتصاد شهری؛ دسترسی و نظارت بیشتری از نظر سلامت غذای و موارد دیگر انحام شود.

وی گفت: با اجرایی شدن این طرح که با نورپردازی، پیاده روسازی و یکسان سازی اماکن فروش غذای خیابانی همراه است؛ افراد می توانند با پیاده روی و استفاده از فضای مطلوب ایجاد شده، از غذاهای سالم خیابانی استفاده کنند.

شهردار بهشهر افزود: تلاش ما برای ایجاد شهری آرام با امکانات مناسب سهری است که در این بخش از تجربیات مختلف افراد صاحب نظر و ایده استفاده می کنیم تا با هم شهر را بسازیم.

وی بیان داشت: براساس وظیفه ای که برعهده داشتیم در راستای پیاده روسازی و زیباسازی شهری، فراهم کردن امکانات برای تردد معلولان، تلاش برای توسعه گردشگری اقداماتی انجام و در دست انجام است که امیدوارم با همراهی، همدلی و اتحاد شاهد رشد و توسعه بیشتر در شهر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز