خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خبر داد؛

واگذاری چهلمین شهرک و ناحیه صنعتی در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۹۸۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات واگذاری زمین در ناحیه صنعتی داورزن انجام شده و اراضی به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگارایلنا، مسعود مهدی‌زاده مقدم در نشست خبری که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیش از ۴۰ ویژه برنامه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آماده شده و برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال و با حمایت‌های صورت گرفته، ۱۶ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۳۴۴۹ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح خواهند شد.

وی افزود: راه اندازی و توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی ما بوده و هست و در همین راستا زیرساخت‌ها به صورت برنامه ریزی شده انجام می‌شود تا صنعتگران دغدغه‌ای در این خصوص نداشته و روند استارت شروع کار آن‌ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: بخش خصوصی حضور مطلوبی در روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی داشته و این حضور منجر به تولید و اشتغال زایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: ۴ واحد در شهرک صنعتی چناران، ۲ واحد در شهرک صنعتی کاویان، ۲ واحد در شهرک صنعتی عطار، ۳ واحد در شهرک صنعتی گناباد، ۱ واحد در شهرک صنعتی بردسکن، ۱ واحد در شهرک صنعتی تربت جام، ۱ واحد در شهرک صنعتی چرمشهر، ۱ واحد در شهرک صنعتی ماشین ابزار و ۱ در شهرک صنعتی کلات با کاربری غذایی، فلزی، شیمیایی، نساجی، برق و الکترونیک وکانی غیرفلزی فعالیت خود را در دهه مبارک فجر شروع خواهند کرد و با بهره برداری این واحد‌های صنعتی و تولیدی، زمینه اشتغال ۵۸۱ نفر فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید از رویکرد‌های اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی بوده و ازاین رو واحد‌های صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری می‌رسند.

افتتاح ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

مهدی زاده مقدم با اشاره به تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: از دیگر مباحث مهم ما در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افتتاح ۷ پروژه عمرانی در حوزه زیرساختی برق، راه و ابنیه و روشنایی با هزینه بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی است.

وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای نشان دادن خدمات و دستاورد‌های نظام انقلاب اسلامی در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها است و همه باید تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن تبیین شود.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت‌های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آنها، امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا شود.

مهدی زاده مقدم تصریح کرد: استان ظرفیت‌های مناسب اقتصادی فراوانی دارد و با هم افزایی و انجام برنامه‌های مشترک با سایر دستگاه ها، زمینه‌های سرمایه‌گذاری بیشتر فراهم و از ظرفیت‌ها بخوبی در راستای تولید واشتغال پایدار استفاده شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۳ درصد از صنایع، ۴۰ درصد از اشتغال صنعتی و ۲۴ درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی قرار دارد که با ۴۸ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۴۰ شهرک فعال زمینه استقرار بالغ بر ۲۵۷۰ واحد صنعتی را با اشتغال ۷۴ هزار و ۱۵۶ نفر فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز