خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای شهر کرج خواستار تسریع در وصول مطالبات شهرداری شدند

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۶۸۰

اعضای شورای اسلامی شهر کرج با امضای طرحی که به منظور تسریع در وصول چک های برگشتی بود خواستار تسریع در وصول مطالبات شهرداری شدند.

به گزارش ایلنا در یک صد و نوزدهمین جلسه رسمی شورای شهر درخواست اعضای شورا که به امضای 10 نفر از اعضا رسیده بود مطرح و با اکثریت آرا مصوب شد. 

نائب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به جلسه کمیسیون تلفیق که روز گذشته برگزار شد افزود: متاسفانه گزارش حسابرس  شهرداری  در خصوص وضعیت چک های برگشتی بسیار ناراحت کننده بود.

وحیدی تاکید کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که بخشی از این اتفاق به علت ملاحظاتی است که مدیران شهرداری نسبت به بدهکاران دارند در حالی که  مدیران  باید دفاع از حقوق مردم را در اولویت کار خود  قرار دهند. 

در متن این درخواست آمده است:

پیرو تذکرات متعدد اعضای شورای پنجم از ابتدا  تا کنون و گزارش حسابرس  سال 96 بودجه شهرداری  مبنی بر وجود سیصد میلیارد  تومان چک برگشتی از سال های  قبل در شهرداری  که عدم پیگیری و وصول آنها موجب خسارت مالی  به شهرداری میگردد،  ضروریست شهرداری حداکثر تا پایان شهریور سال 98 با همکاری  دستگاه های  نظارتی و قضایی استان نسبت به  وصول چک های مذکور با اولویت  پرسنل  شهرداری  اقدام نماید و ماهانه  گزارش عملکرد پیگیری و وصول چک ها را به شورا کتبا گزارش دهد.

این درخواست به اتفاق آرا تصویب و شهرداری را مکلف به اجرای آن کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز