خبرگزاری کار ایران

پایان بررسی احکام برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۶۶۲

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اتمام بررسی احکام برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران گفت: امیدواریم پیش از پایان بهمن ماه و تا اوایل اسفند بودجه شهرداری را با توجه به احکام برنامه برای سال ۹۸ به تصویب برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محسن هاشمی در حاشیه صد و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام بررسی و تصویب احکام برنامه پنج ساله سوم شهرداری گفت: با توجه به حذف برخی از مواد در طول بررسی برنامه، پس از ویراستاری معلوم می‌شود که تعداد احکام دقیقاً چقدر است؛ با این وجود این را می دانیم که بالاتر از ۹۰ ماده تصویب شده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امیدواریم شهرداری نسبت به نوشتن برنامه عملیاتی حداکثر تا پایان اردیبهشت اقدام کند تا کتاب برنامه تکمیل شود و در اختیار شهروندان ارگان‌ها و شهرداری قرار گیرد. همچنین امیدواریم بتوانیم بودجه ۹۸ شهرداری را بر مبنای احکام برنامه سوم توسعه شهری قبل از پایان بهمن‌ماه و تا اوایل اسفند به تصویب برسانیم.

 وی ادامه داد: اکنون احکام برنامه سوم توسعه شهری به هیئت تطبیق می رود و اگر مواردی داشتند اصلاحات لازم را اعمال خواهیم کرد اما این مانع نوشتن برنامه بودجه نخواهد شد.

 هاشمی تاکید کرد: متاسفانه در ایران برنامه ها صددرصد اجرایی نمی شوند و به دلیل موانعی که عمدتاً مالی هستند و همچنین به دلیل قوانین و مقررات و عدم ثبات مدیریتی برنامه‌ها اغلب زیر ۵۰ درصد اجرا می شوند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت منابع مالی در اجرای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران گفت: هرچه بحث مالی را بیشتر حل کنیم، برنامه بهتر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز