خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در همایش مدیران روابط عمومی های مازندران؛

نقدها باید روشنگرانه و منصفانه باشد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۲۱

استاندار مازندران گفت: نقدها باید روشنگرانه و منصفانه باشد، و علمی و صادقانه به مدیران منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان بعد از ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی های مازندران با تاکید بر وفاق و همدلی ،روابط عمومی ها را یک بال رسانه در حوزه اطلاع رسانی برشمرد و اظهار کرد: روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و می توانند به خوبی و صعه صدر مشکلات بیرون از سازمان را احصاء و به مدیران انتقال دهند.

وی افزود: روابط عمومی به عنوان عنصر مهم، پل ارتباطی و آینه تمام نمای هر دستگاه نقش تاثیر گذاری در ارتباط موثر و هدفمند مردم با مسوولان و برعکس ایفا می کند.

استاندار مازندران گفت: داشتن علم و تخصص در عرصه اطلاع رسانی و تقویت تعامل میان مردم و مسوولان و بیان فعالیت های مدیران و مشکلات جامعه از مهمترین مولفه های فعالان حوزه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی باید شناخت دقیقی از موانع و مشکلات مردم داشته باشند، گاهی شاید مواردی مغفول می ماند نیاز به کمک روابط عمومی ها دارد که کمک کنند تا مدیران به خوبی تصمیم گیری کنند.

حسین زادگان با بیان اینکه اینکه اینطور نیست فقط تعریف و تمجید از مدیران باشد بلکه گاهی نیاز به نقد هم داریم ،خاطرنشان کرد:نقدها باید روشنگرانه و منصفانه باشد،  و علمی و صادقانه به مدیران منتقل شود.

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار روابط عمومی و خبرنگار در استان داریم، این ظرفیت را در جهت  همگرایی و انسجام استان موثر دانست و گفت: باید با فرهنگ سازی مناسب از تشتت، واگرایی و عدم همگرایی که عامل عقب ماندگی استان است، رها شویم.

استاندار مازندران با بیان اینکه به هر میزان واگرایی داشته باشیم اما در یک جا وحدت داریم آنهم توسعه استان است، ادامه داد:  در بحث پسماند، جذب سرمایه گذاری و کمک به رفع مشکلات باید کنار هم باشیم.

وی افزود: هر چه اختلاف سلیقه هم وجود داشته باشد مهم این است که موانع و گلوگاهها را حل و با وفاق و همدلی مشکلات را رفع کنیم.

حسین زادگان گفت:در حال حاضر  هر شهروند می تواند در فضای مجازی یک خبرنگار باشد و مشکلات و مطالبات شهروندی را از این طریق ارسال کند،این امر موجب می شود تا مدیران نیز شناخت کافی از مشکلات استان در حوزه های مختلف داشته باشند.

وی افزود: به نقش اثر گذار سمن ها در کمک به دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت که اگر در سمن ها کارکرد مناسبی نداریم باید روابط عمومی ها و رسانه در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی بیان کرد: برای تشکیلات شورای روابط عمومی احترام قائلم، با تاکید بر اینکه نباید دسته بندی سیاسی و باندی و قبیله ای در شورا شکل بگیرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز