خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جلسه کارگروه اشتغال تاکید کرد:

ضرورت برنامه سازی برای ترویج کارآفرینی در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۳۲۸

استاندار مازندران در جلسه کارگروه اشتغال بر ضرورت برنامه سازی برای ترویج کارآفرینی در استان مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان در کارگروه اشتغال استان که امروز در استانداری مازندران برگزار شد، اظهارکرد: با راستی آزمایی اشتغال صورت میگیرد.

وی با بیان اینکه با فرهنگسازی و حمایت می توان اشتغال را رونق داد، افزود:خود اشتغالی از چند جهت دارای اولویت است که باید پیگیری شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه این استان شاید کمتر در خلاقیت و نوآوری حرکت کرده است، گفت:دستگاه های اجرایی و رسانه ها باید خلا اشتغال های خلاقانه را به شیوه های مختلف و جذاب پر کنند.

حسین زادگان با بیان اینکه باید وضعیت استان را بررسی کرده و نیازهای آن را برآورد کنیم،یادآورشد: باید بیکاران استان را آنالیز کنیم و به تناسب راه کارهایی برای ایجاد اشتغال اتخاذ کنیم.

وی افزود:در صورت لزوم شهرک های صنفی با کمک بخش خصوصی در کنار آن شکل بگیرد و آموزش های لازم از طریق فنی و حرفه ای با فعالان انجام گیرد.

استاندار با اشاره به اینکه  باید کار مطالعاتی در حوزه کشاورزی،خدمات،صنعت انجام شود،تصریح کرد:باید ظرفیت اشتغال مشخص شده و از آن بهره گیری کرد.

حسین زادگان رسالت رسانه ها و صداو سیما را برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه اشتغال امری مهم دانست و گفت: باید برنامه سازی برای ترویج کارآفرینی در استان صورت گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز