خبرگزاری کار ایران

رسولی:

شهرداری در حوزه گردشگری چند سازمان زائد دارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۱۸۸

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری چند سازمان و شرکت به صورت موازی کار می کنند و زائد هستند، گفت: همزمان با تشکیل سازمان گردشگری باید نسبت به ادغام و حذف شرکت های زائد اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه فوق العاده صبح امروز (۲۹ دی) که برای بررسی ادامه مواد برنامه پنج ساله سوم شهرداری برگزار شد، به بررسی ماده ۷۴ پرداختند که مربوط به حوزه گردشگری و ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری بود.

 حسن رسولی، خزانه دار شورای شهر تهران در رابطه با بند یک این ماده با اشاره به دغدغه ای که نسبت به مجموعه اندازه شهرداری و سازمان ها وشرکت های تابعه آن دارد، گفت: در پروژه برج میلاد یک شرکت در زمینه طراحی و ساخت فعالیت می‌کرد و اکنون که این پروژه به بهره برداری رسیده، همچنان این شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و یک وظیفه فرعی به آن محول شده که برای انجام آن وظیفه سازمان های دیگری هم داریم.

وی تاکید کرد: ما در حوزه گردشگری ۴ تا ۵ سازمان داریم که کار موازی انجام می دهند و قابل حذف هستند. با ایجاد سازمان گردشگری هم وجود این سازمانها موضوعیت ندارد و باید نسبت به حذف آنها اقدام کنیم. بنابراین پیشنهاد می‌دهم عبارت "با استفاده از امکانات موجود" در بند یک ماده ۷۴ حذف شود و عبارت "از طریق حذف و ادغام شرکت های موازی زائد" جایگزین آن شود.

 پیشنهاد رسولی با ۱۶ موافق تصویب شد.

بنابراین ماده ۷۴ با اصلاحات عبارتی و با الزام شهرداری به جلب همکاری بخش خصوصی در توسعه گردشگری به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز