خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد:

پلمب ۱۱۰ فروشگاه قاچاق پوشاک تا روز دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۰۱۳

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: طی سه روز آینده یعنی تا انتهای روز دوشنبه اول بهمن ماه ­همه کالاهای ۱۱۰ فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد، ­جمع‌‌آوری­ و تابلوی آنها پایین کشیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا دهقانی‌‌نیا با اعلام این خبر گفت: استانداری مصوبه‌‌‌ای درباره طرح جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق داشت که برداشت‌‌های متفاوتی از آن صورت گرفته بود و این برداشت‌ها از دید بیرونی این طور به نظر می‌‌‌رسید که مانع‌‌تراشی صورت گرفته است.

وی افزود: از ­نظر ستاد، این برداشت از مصوبه استانداری تنها نیاز به هماهنگی های بیشتر داشت که این هماهنگی‌‌ها امروز با حضور دین‌‌پرست، معاون وزیر کشور ­­دیگر مسئولان این حوزه، ­تولیدکنندگان­ و معاون استانداری انجام شد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: در این جلسه مصوب­ شد که با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه مربوط­ ظرف سه روز آینده یعنی تا انتهای روز دوشنبه اول بهمن ماه ­همه کالاهای ۱۱۰ فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد،­ جمع‌‌‌آوری­ و تابلوی آنها پایین کشیده شود.

وی ادامه داد: پس از اجرای این مصوبه هم طرح مبارزه با پوشاک برند قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قوی‌‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت و هیچ مانع‌‌تراشی از طرف استانداری یا هر دستگاه دیگری قابل قبول نیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز