خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران :

جمهوری اسلامی از قدرت نظامی بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۸۷

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:جمهوری اسلامی از قدرت نظامی بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به علم خدا اظهار کرد: خداوند گناهان بندگانش را در خلوتگاه می بیند،اما چون ستارالعیوب است نمی گذارد آبروی بنده ای خدشه دار شود.

وی افزود:  علم الهی نه تغییرپذیر است و نه خلاف‌پذیر و ذات حق به ذات همه اشیاء از ازل تا ابد محیط است و ذات هر چیز نزد او حاضر است، امکان ندارد در تمام سراسر هستی موجودی از او پنهان بماند، او همه جاست و با همه چیز است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: وحدت،انسجام و غیرت دینی مردم ما سبب شد تا ما در این جنگ پیروز شویم.

وی به چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این انقلاب به سادگی بدست نیامد، بلکه مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت با حضور به موقع مردم و هدایت مقام معظم رهبری از این گذر سخت عبور کرد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه در شرایط فعلی جمهوری اسلامی از قدرت نظامی بالایی برخوردار است ،تصریح کرد:  کشور ما با دارا بودن تسهیلات نظامی دریایی و هوایی به خوبی می تواند در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

خطیب نماز جمعه امروز ساری به پیگیری برجام انتقاد کرد و گفت: برجام مذاکره بی حاصل بوده؛ آمریکا از برجام خارج شد و اروپا نیز به دنبال بهانه برای خروج است.

وی با بیان اینکه آمریکا در عراق به دنبال فتنه جدید است،افزود: وحدت و غیرت دینی مردم ایران و علاقمندی آنان به ائمه اطهار موجب دوام و بقای انقلاب اسلامی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز