خبرگزاری کار ایران

یزدانی خبر داد:

مسمومیت 7 نفر در کاشمر با علائم مشکوک به مصرف مشروبات الکلی

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۶۰

مدیر شبکه بهداشت کاشمر از مسمومیت مشکوک ۷ نفر به مشروبات الکلی خبر داد و گفت:۵ نفر از این افراد به مشهد اعزام شدند.

به گزارش ایلنا ، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: هفت نفر با علائم مشکوک به مسمومیت الکلی به بیمارستان‌های این شهرستان مراجعه کردند که 5 نفر از آنها به دلیل مسمومیت شدید به مشهد اعزام شدند.

محمدجواد یزدانی عنوان کرد: از ظهر روز گذشته تا ساعت 3 بامداد امروز 26 دی ماه، 7 نفر با علائم مشکوک به مسمومیت الکلی به بخش اورژانس بیمارستان‌های حضرت ابوالفضل(ع) و شهید مدرس کاشمر مراجعه کردند.

وی افزود: از همان ساعات اولیه تمام این افراد بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند که پنج نفر از این افراد به دلیل وخامت حال‌شان به مشهد اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این که دلیل اصلی مسمومیت چیست، در مشهد با انجام آزمایشات لازم در حال بررسی است. بر اساس شواهد موجود مسمومیت به دلیل مصرف مشروبات الکلی بوده اما اینکه دلیل اصلی مسمومیت بر اثر مصرف مشروبات تقلبی بوده یا نه، باید مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

وی رده سنی این افراد را 24 تا 32 سال اعلام کرد.

یزدانی اظهار کرد: شاید در ماه، یک یا دو مورد مسمومیت به دلیل مصرف مشروبات الکلی داشته باشیم اما تاکنون به این شدت نداشته‌ایم و برای اولین بار چنین اتفاقی افتاده است.

وی مشکلات کبد و کلیه را از جمله عوارض مصرف مشروبات الکلی ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز