خبرگزاری کار ایران

شب حسن محجوب برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۲۴۴

شب «حسن محجوب»، مدیر شرکت سهامی انتشار روز پنجشنبه، بیست‌وهفتم دی‌ماه در بنیاد موقوفات افشار برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، به‌دنبال برگزاری «شب عبدالرحیم جعفری» و «شب محمد زهرایی» اینک به پاس بیش از شش دهه فعالیت‌ها و کوشش‌های فرهنگی  «حسن محجوب» از بنیانگذاران «شرکت سهامی انتشار»، با همکاری کانون زبان پارسی، شرکت انتشار و مجله بخارا به حسن محجوب اختصاص یافته است که در ساعت پنج بعد از ظهر پنجشنبه بیست وهفتم دی ۱۳۹۷ در کانون زبان پارسی واقع در بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار برگزار می شود.

در این مراسم: دکتر محمد اسلامی، محمد مهدی جعفری، فریدون مجلسی، بهمن زبر دست، محمود آموزگار و علی دهباشی سخنرانی خواهند کرد.

 حسن محجوب از سال ۱۳۳۵ به حوزه کارهای انتشاراتی وارد شد و پس از تاسیس شرکت انتشار، تا به امروز مدیرعامل این موسسه مشهور انتشاراتی و ناشر آثار استادانی همچون : مهندس بازرگان، آیت‌الله مطهری، دکتر یدالله سحابی، آیت‌الله طالقانی، آیت‌الله بهشتی، دکتر شریعتی، دکتر عبدالحسین زرین کوب، دکتر مقصودفراستخواه، احمد آرام، امیر مهدی بدیع، دکتر محمدمهدی جعفری؛ سرهنگ جلیل بزرگمهر، سرهنگ غلامرضا نجاتی، دکتر ابراهیم یزدی و صدها نویسنده و پژوهشگر و مترجم دیگر است، که بالغ برهزار و هفتصد عنوان کتاب می‌شود.

نشانی محل برگزاری: خیابان ولی‌عصر، سه‌راه زعفرانیه، خیابان عارف‌نسب، پلاک ۱۲، کانون زبان پارسی، باغ موقوقات دکتر محمود افشار.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز