خبرگزاری کار ایران

پس از جلسه با استاندار مازندران؛

نساجی همچنان بلاتکلیف /سرمربی نامشخص

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۴۶

پس از جلسه امروز مالکان نساجی با استاندار مازندران تکلیف این باشگاه هنوز نامشخص است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،باشگاه نساجی از مدت‌ها قبل پس از استعفای علی امیری  از مدیرعاملی و جواد نکونام از سرمربیگری ،این تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برد ؛با چندین جلسه با مسئولان بلند پایه استان با مالکان هم کار به جای نبرد تا همچنان این تیم بلاتکلیف باشد.

نساجی چی ها زمان زیادی را از دست دادن برای یارگیری و مهره های خوب و مدنظر را هم نتوانستند جذب نمایند، در این کش وقوس های به وجود آمده، استاندار پرتلاش مازندران با پیگیری ها سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان این مشکل را حل نماید.

امروز به دعوت حسین‌زادگان استاندار مازندران جلسه‌ای با حضور صنیعی‌فر و رضا حدادیان مالکان باشگاه نساجی در دفتر استاندار در تهران تشکیل شد.

نساجی همچنان بلاتکلیف /سرمربی نامشخصنساجی همچنان بلاتکلیف /سرمربی نامشخص

استاندار مازندران ضمن تقدیر و تشکر از مالکین باشگاه که بی‌چشم‌داشت جهت خوشحالی مردم هزینه می‌کنند خواهان همکاری صمیمانه و ادامه دادن مسیر با هم شدند. همچنین مقرر گردید هیأت مدیره جدید باشگاه از سوی مالکین سریعاً معرفی گردد. مالکین باشگاه نیز تا ۲۴ ساعت آینده نسبت به انتخاب سرمربی اقدام نمایند.

مالکین ضمن تشکر از استاندار مازندران که جهت حل مشکلات نساجی چندین جلسه برگزار نموده و از تمام توان و ظرفیت خود جهت کمک به این تیم استفاده کرد، تشکر ویژه کردند.

طبق شنیده ها ،قرار بر این بود تا با آمدن حدادیان و امیری  ،نکونام هم به تمرینات بازگردد و کار را شروع کند ،اما باز هم بابت یک سری مسائل وی عدم همکاری خود را با باشگاه اعلام کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز