خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در گفتگو با ایلنا:

مطالبات معوقه یک دهه کارگران بازنشسته نساجی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۲۹

در اولین گام، پرداخت مطالبات معوقه کارگران و بازنشستگان نساجی با مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان آغاز شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در اولین گام، پرداخت مطالبات معوقه کارگران و بازنشستگان نساجی با مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان آغاز شد.

علیرضا یونسی رستمی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در حاشیه بازدید از شرکت نساجی تالار مازندران با بیان اینکه از سال ۱۳۸۳ تا کنون، مطالبات کارگران و بخشی از کارگران بازنشسته نساجی قائم شهر به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان پرداخت نگردیده بود اظهار داشت: به همین منظور جلسات متعددی در دولت قبل و دولت فعلی برگزار شد.

وی، افزود: بدنبال اقدامات انجام شده در دولت قبل و اوایل شروع بکار دولت تدبیر امید در تاریخ۹۲/۸ / ۹ جلسه ای در دفتر استاندار مازندران برگزار گردید و کار پیگیری بمنظور پرداخت مطالبات معوقه کارگران آغاز شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، به برگزاری نشست های مختلف توسط وی و همچنین کمیسیون کارگری شورای تأمین استان و شورای تأمین قائم شهر اشاره کرد و تصریح نمود: پس از تعقیب و بررسی انواع روشهای مربوط به تأمین نقدینگی نظیر فروش سوله، فروش اراضی محل سابق کارخانه نساجی مازندران با رایزنی و پیگیری شورای تأمین استان و مذاکره جدی استاندار محترم با مدیریت عالی بانک ملی کشور، به نتایج مطلوبی دست پیدا کردیم.

یونسی ادامه داد: مذاکره جدی استاندار با مدیریت عالی بانک ملی کشور، بعنوان سهامداران این شرکت، نتیجه داد و منجر به اخذ تسهیلات از بانک مذکور جهت پرداخت و تصویه حساب مطالبات معوقه کارگران و بازنشستگان نساجی شد.

به گزارش ایلنا، وی خاطر نشان کرد: بالاخره در روز پنجشنبه مورخ ۹۳/۱۰ / ۱۱ نشستی در محل فرمانداری شهرستان قائم شهر بمنظور نحوه پرداخت این مطالبات برگزار گردید و از روز شنبه مورخ۹۳/۱۰ / ۱۳ با پرداخت مطالبات ۴۰ نفر از کارگران به مبلغ حدود ۸۵۰ میلیون تومان عملیات پرداخت آغاز شد.

گفتنی است: بدین ترتیب مشکل مربوط به مطالبات حدوداً یک دهه کارگران بازنشسته نساجی حل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز