خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران:

محرومیت عامل اصلی برخی ناامنی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۸۷۶

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مباحث محرومیت زدایی امنیت ایجاد می کند، گفت :عامل اصلی برخی ناامنیها در برخی مناطق محرومیت بوده و دولت باید با تمام قوا پای کار بیاید تا با شکل گیری یک عزم همگانی، محرومیت به طور کامل رفع شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی این نیرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی که توسط قرارگاه های عملیاتی سپاه در مناطق محروم کشور به اجرا درآمده است بودیم.

سردار پاکپور تصریح کرد :نیروی زمینی سپاه به موازات و همپای ایجاد امنیت پایدار در مناطق ماموریتی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی  و مردم یاری را در این مناطق دنبال می‌کند.

وی افزود: علاوه بر بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم مردمی در ایجاد امنیت منطقه ، واحدهای مهندسی نیروی زمینی سپاه نیز مباحث محرومیت‌زدایی از قبیل احداث خانه، راه روستایی ،مراکز درمانی ،پل و ... را بطور هدفمند به انجام رسانده است؛ همچنین پروژه های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در کنار پروژه‌های عمرانی به انجام رسید و امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار و مرزی کشور هستیم.

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه مباحث محرومیت زدایی امنیت ایجاد می کند، گفت :عامل اصلی برخی ناامنیها در برخی مناطق محرومیت بوده و دولت باید با تمام قوا پای کار بیاید تا با شکل گیری یک عزم همگانی، محرومیت به طور کامل رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز