خبرگزاری کار ایران

هفت، هشت تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند

دست نشان: از تیم ملی انتظار قهرمانی داریم / نباید مقابل عراق غافلگیر شویم

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۷۳۵

نادر دست‌نشان سرمربی کهنه‌کار تیم مس کرمان در مورد مسائل مختلف به اظهارنظر پرداخته است.

نادر دست‌نشان سرمربی تیم مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد شرایط مس کرمان در لیگ آزادگان اظهار داشت: اردوی خوبی را در کیش برگزار کردیم و با تیم‌های ماشین‌سازی و منتخب کیش بازی دوستانه برگزار کردیم و توانستیم به اهدافی که داشتیم برسیم. در اولین دیدارمان در نیم‌فصل دوم مقابل شهرداری ماهشهر قرار گرفتیم که سرمربی جدیدی را بالای سر خود می‌دید اما با توجه به شرایط نامساعد جوی و باد شدیدی که می‌وزید دو تیم نتوانستند آن طور که باید و شاید خوب کار کنند.

وی در مورد اینکه مس نسبت به اول فصل از شرایط آرمانی فاصله گرفته است نیز گفت: فکر نمی‌کنم از شرایط آرمانی فاصله گرفته باشیم ما حدود 10 بازی را بیرون از خانه انجام دادیم و به همین خاطر مقداری بر روند نتیجه‌گیری ما تاثیر گذاشته است. این شرایط در نیم فصل دوم برعکس می‌شود و ما همین تعداد بازی را در خانه انجام خواهیم داد. در کل باید بگویم که تیمی که قصد صعود و قهرمانی دارد باید بازی‌های بیشتری ببرد و روند بهتری را طی کند. مهره‌هایی از دست دادیم و هنوز نوانستیم نفراتی را جایگزین کنیم از طرفی فرزاد حسین خانی هم مصدوم است و ما را با مشکل مواجه کرده است. سجاد حیدری را بیش از 7 بازی است که در اختیار نداشته‌ایم. در کل باید بگویم سعی می‌کنیم روند بهتری در پیش بگیریم.

وی در مورد شانس‌های قهرمانی این دوره از لیگ دسته‌اول نیز تصریح کرد: تیم‌ها تا رده هشتم، نهم شانس صعود به لیگ برتر را دارند و همین عامل باعث سختی مسابقات شده است. تیم مس هم از مدعیان است و ما تمام سعی خود را برای صعود انجام خواهیم داد البته باید برخی مشکلات را هم حل کنیم. ما هنوز نتوانسته‌ایم یارهایی که مدنظرمان بوده است را جذب کنیم.

دست‌نشان در مورد عملکرد تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا نیز عنوان کرد: عملکرد خوبی را از تیم ملی مقابل یمن و ویتنام شاهد بودیم و تیم کارهای تاکتیکی خوبی را انجام داده است. کار اصلی ما از مقابل عراق شروع می‌شود و این تیم تیم بهتری نسبت به دو تیم قبلی بوده است و به همین خاطر باید با تمرکز و دقت بیشتری مقابل این تیم قرار بگیریم تا غافلگیر نشویم.

سرمربی تیم مس کرمان در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود یا خیر بیان کرد: کارلوس کی‌روش یک مربی خوب است که هشت سال است در تیم ملی ایران حضور مداوم داشته است. بازیکنان خوبی را پرورش داده است و در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند که این نشان از هنر کی‌روش دارد. انتظار همه ما این است که با این بازیکنان و با شناختی که کی‌روش از تیم‌های آسیایی دارد بتوانیم قهرمان شویم و انتظار قهرمانی از این تیم داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز