خبرگزاری کار ایران

دست نشان: احتمال هر نوع نتیجه ای را باید داشته باشیم/ سپاهان را نباید دست کم گرفت!

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۲۳۵

سرمربی تیم مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، نادر دست‌نشان صبح امروز در نشست خبری قبل از بازی مس و سپاهان با اشاره به اینکه بازی سنگین ‌و بسیار مهمی در پیش داریم اظهار داشت: احتمال هر نوع نتیجه‌ای را باید داشته باشیم. موفقیت ما در فردا کار بسیار بزرگی است و بازیکنان تیم مس تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیروزی این بازی را به مردم کرمان هدیه دهند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه فوتبال وابسته به تماشاگر است و نیازمند هواداران و تماشاچیان عاشق تیم مس هستیم تا ما را مورد حمایت قرار دهند گفت: یکی از عوامل موفقیت تیم مس در بازی‌های گذشته تماشاچیان تیم مس بوده که تا انتهای بازی دست از تشویق برنداشتند.

وی با بیان اینکه ضعف‌های تیم را در هفته‌های اول برطرف کرده‌ایم و در حال حاضر مشکل خاصی در تیم نداریم عنوان کرد: تیم سپاهان را نباید دست‌کم ‌گرفت چرا که سپاهان مجموعه‌ای‌ کامل است ‌و از زمین و هوا نیروهای قوی دارد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه در بازی مقابل سپاهان باید بسیار احتیاط کنیم و کوچک‌ترین خطایی نداشته باشیم تا هیچ  فرصتی را به تیم سپاهان ندهیم افزود: فردا با نفرات اصلی بازی می‌کنیم و بازیکنان ما باید مراقب سلامتی خود باشند چون هدف اصلی ما راهیابی به لیگ برتر ‌و بازی در آن است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عنصر هر تیم در کنار دیگر عناصر، انرژی روحی‌ و روانی است که از طریق مربی به بازیکن القا می‌شود گفت: فاصله بازیکنان لیگ یک تا لیگ برتر زیاد نیست تنها تفاوت آنها این است که بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرند و انرژی مثبت در آنها شکل می‌گیرد و رسانه باید بیشتر بازیکنان تیم مس را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز