خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

پویایی صنعت وابسته به تعامل مناسب کارگر و کارفرما است/تلاش برای رفع مشکلات کارگری

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۴۲۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان با همکاری و تعامل با یکدیگر در خط مقدم جبهه کار و تولید به استقلال اقتصادی می اندیشند گفت: پویایی صنعت وابسته به تعامل مناسب کارگر و کارفرما است.

محمد حسین ریاحی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه اجرای درست سیاست‌های دولت با تقویت دو بال جامعه کارگری و کارفرمایی است اظهار داشت: با حل و فصل مسائل و مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی می‌توانیم در راستای رونق اقتصاد و داشتن اقتصادی پویا در استان گام های موثری برداریم.

وی با اشاره به فعالیت موثر و مستمر واحدهای صنعتی در استان ادامه داد: پویایی صنعت وابسته به تعامل مناسب کارگر و کارفرما در کنار دولت است که با ایجاد همدلی و همسو نمودن دیدگاه ها بسیاری از مشکلات این بخش ها رفع خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اینکه رونق گرفتن اقتصاد و تولید داخلی، رفع مشکلات جامعه کارگری را نیز به همراه دارد اضافه کرد: در کنار حمایت از تولید، ایجاد اشتغال، تلاش برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری، اتحاد بین جامعه کارگری، کارفرمایی و دولت نیز باید بیش از پیش حفظ شود.

وی با اشاره به برگزاری مستمر نشست‌های سه‌جانبه گرایی دولت، کارگر و کارفرما اظهار داشت: استراتژی این اداره کل حمایت، تقویت و افزایش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی است تا با هم افزایی بیشتر بر مشکلات فائق آییم.

ریاحی با تاکید بر نقش مهم کارگران در رونق اقتصادی و چرخش درست چرخ‌های اقتصاد افزود: در عین حال اگر سرمایه گذار و مولد اقتصادی با ایده های خود در میدان نبودند، امروز جامعه‌ای بعنوان جامعه کارگری هم وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه کارگر و کارفرما با تعامل می توانند دولت را ملزم به ایجاد رونق اقتصادی کنند عنوان کرد: با جلوگیری از واردات کالاهای مشابه تولید داخل می توان موجب اشتغالزایی در کشور شد و تولید ملی را رشد داد و موجب تدوام کار در جامعه و بهره مندی قشر کارگر شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: تلاش ما ارائه پیشنهادات و راهکارهای برون رفت از مشکلات پیش روی تشکلات کارگری و کارفرمایی در حوزه درمان کارگران شاغل و بازنشسته، مشاغل سخت و زیان آور، چگونگی افزایش تشکلات در استان و ... با همکاری کارگران و تشکل‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز