خبرگزاری کار ایران

کرانچار: حضور در تورنمنت قطر چالش بزرگی برای ما است

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۳۷۴

سرمربی تیم امید ایران در مورد مسائل مختلف به اظهارنظر پرداخته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار ابتدا در خصوص نخستین بازی تیم امید در این رقابت‌ها، گفت: تاجیکستان براى ما یک تیم ناشناخته است و مقابل این تیم تورنمنت را آغاز مى‌کنیم. با این وجود به دنبال ارائه نمایشى خوب و تحمیل بازى خودمان برابر حریف و ادامه دادن به روند موفقیت در بازى هاى دوستانه خواهیم بود. مى‌خواهیم نتایج خوبى که در ٤ بازى قبل به دست آمده دنبال کنیم.

وی افزود: این تورنمنت براى ما استفاده زیادى دارد چون ٣ مسابقه را با فاصله و ریتم مناسب تجربه مى‌کنیم. این یک تورنمنت مناسب و تجربه یا چالش بین المللى خوب براى بازیکنان ماست. سعى مى‌کنیم به هماهنگى تاکتیکى مناسبى در این بازى‌ها دست یابیم همچنین بازیکنانمان با وظیفه شناسى لازم در میدان حاضر شوند. 

کرانچار در پایان گفت: یکى از اهداف این است که بتوانیم به تمامى بازیکنانمان فرصت بازى بدهیم. همانطور که مى‌دانید بیشتر بازیکنان ما در باشگاه خودشان فرصت زیادى براى بازى پیدا نمى‌کنند. هدف ما این است که در اینجا به دنبال حل این مسئله باشیم و به تمامى بازیکنانمان فرصت بازى برسد. تمرینات خوبى در تهران انجام داده ایم و نتیجه این اردو در اینجا مشخص مى‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز