خبرگزاری کار ایران

کرانچار: نشان دادیم که در مسیر درستى قرار داریم

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۴۶

سرمربى تیم فوتبال امید ایران پس از پیروزى در بازى نخست برابر سوریه گفت:از عملکرد شاگردانم در این بازى رضایت دارم و باید بگویم در این مسابقه به اهداف خودمان رسیدیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، کرانچار در خصوص نخستین بازى مقابل سوریه اظهار داشت:حریف ما امروز نمایش خوبى داشت و باید بگویم نسبت به بازى قبلى که از این تیم مقابل بحرین دیدیم باید بگویم عملکرد بهترى داشتند و در دفاع به خوبى مقاومت کردند. در واقع حریف ما بسته و فشرده بازى مى کرد که این سبک کارمان را سخت کرده بود اما با شایستگى و بازى روان خودمان پیروز شدیم.

سرمربى تیم امید ایران اضافه کرد: خلاقیت بازیکنان ما و توان هجومى که نشان دادیم باعث شد موقعیت هاى مناسبى خلق کنیم و در نهایت پیروز شویم. البته بعضى از بازیکنان ما مثل صیادمنش در این مسابقه حضور نداشتند و به بعضى هاى دیگر هم فرصت بازى نرسید. سعى مى کنیم در مسابقه بعدى عملکرد سایر بازیکنان را هم مورد بررسى قرار بدهیم. جدا از نتیجه نمایش ما در این بازى ها اهمیت زیادى دارد که باید بگویم از عملکرد بازیکنانم در مسابقه اول راضى بودم.

کرانچار در پایان گفت:فکر مى کنم در مسیر درستى قرار داریم و پیشرفت خوبى کرده ایم. هر مسابقه کیفیت و تجربه بازیکنان ما را بالا مى برد که این اهمیت زیادى دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز