خبرگزاری کار ایران

سعیدی:

قطعا در جنگ اقتصادی پیروز می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۶۸

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با لطف خدا، هدایت‌های مقام‌ معظم رهبری و با تکیه بر نسل جوانمان در جنگ اقتصادی پیروز می‌شویم.

به گزارش ایلنا، محمد سعیدی در سخنانی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان بورسیه دوره سوم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) با اشاره به همکاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خروجی و ثروت ایجاد شده طی این همکاری صمیمانه، جوانان ارزشمندی هستند که بزودی به ناوگان ملی ملحق خواهند شد.

وی با اعلام سپاسگزاری خود از زحمات و محبت‌های نیروی دریایی ارتش و فرماندهی آن برای همکاری نزدیک و صمیمانه در تمام زمینه‌‌ها اظهار داشت: دو مجموعه نیروی دریایی ارتش و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در تمام بخش‌‌‌‌های دریایی به خوبی مکمل یکدیگر در تامین منافع ملی هستند.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با خطاب قرار دادن دانشجویان فارغ‌‌التحصیل حاضر در مراسم ضمن تاکید بر اینکه دوران تحصیل و آموزش دورانی یگانه در زندگی انسان است، تصریح کرد: دانشجویان عزیز باید بدانند عرصه کشتیرانی و دریانوردی خطیر، مهم و صنعتی ملی است که باید در آن پاسخگو و مسئولانه عمل کرد.

سعیدی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی و تحریم‌‌‌ها تا هشتاد درصد اقتصاد کشور را این شرکت تامین حمل و نقلی می‌کند، خاطرنشان کرد: در این شرایط، کشور و مردم به جوانان دریانورد نیاز دارد تا صدمه نبینند.

وی کشتیرانی را با توجه به تاثیر مهم آن بر اقتصاد ملی، عرصه‌‌ای غیر از سودآوری صرف و بنگاه‌‌داری دانست و به دانشجویان دوره سوم کشتیرانی توصیه کرد: برای حضور در این عرصه حساس اندیشه ملی داشته باشید و ضمن رشد و تعالی علمی و عملی خود تلاش کنید به انسان هایی برجسته در آینده تبدیل شوید.

رئیس هیات مدیره کشتیرانی با اشاره به پیشرفت‌‌های فن‌‌آوری در دنیای امروز بر لزوم تجهیز و تسلط نسل جوان بر دانش روز بیان کرد: فن‌‌آوری‌‌‌های نوین به صورت لحظه‌‌‌ای در حال تحول هستند بنابراین دانشجویان باید بر این دانش‌‌ها و ابزارهای نوین مسلط شوند.

سعیدی خودسازی، تسلط بر دانش روز و پرورش حس مسئولیت‌‌‌پذیری و انجام وظیفه در برابر ملت بزرگ ایران را از دیگر مهم‌ترین مواردی دانست که دریانوردان جوان باید بر آنها اهتمام ورزند. 

وی افزود: با آغوشی باز منتظر الحاق فارغ‌‌التحصیلان تازه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای الحاق ناوگان هستیم چراکه سرمایه‌‌های اصلی این شرکت شما نیروی انسانی مسئولیت‌‌پذیر هستید.

مدیرعامل کشتیرانی تحریم‌‌ها و دشمنی‌‌‌ها با ملت ایران پرداخت و با اشاره اینکه آمریکا در وهله اول کشتیرانی را مورد تحریم قرار داد، یادآور شد: آنها می‌خواهند با این کار نبض اقتصادی کشور را مورد حمله قرار دهند با این حال قطعا در دستیابی به هدف خود ناکام خواهند شد.

سعیدی با بیان اینکه ملت ایران ملتی کهن با تاریخی چند هزار ساله است، عنوان کرد: هیچ طوفانی این ملت و این کشور را از پا درنیاورده است.

وی نسل جوان کشور را بزرگترین سرمایه ملی در برابر هر تهدیدی دانست و گفت: ایران اسلامی جوانانی هوشمند، فداکار و اندیشمند تربیت کرده است که با ایمان خود و تسلط بر دانش و فن‌‌آوری روز کشور را از مراحل مختلف عبور خواهند داد.

رئیس هیات کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: ایران اسلامی هم‌‌اکنون قوی‌‌تر از هر زمان دیگری است که این قدرت را می‌توان در رتبه دهم ایران در نانو فن‌‌آوری، رتبه نهم در انرژی هسته‌‌ای، رتبه هشتم در نانو تکنولوژی و رتبه هفتم در عرصه موشکی و ماهواره ای در جهان مشاهده کرد.

سعیدی خودباوری و تکیه بر خود را رمز این پیروزی‌‌‌ها دانست و تصریح کرد: با لطف خدا، هدایت‌های مقام ‌معظم رهبری و با تکیه بر نسل جوانمان قطعا در جنگ اقتصادی امروز نیز همانند گذشته پیروز می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز