خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی:

ناوگان کشتیرانی ایران نوسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۹۹۸

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی گفت: کشتیرانی باید هر چه سریعتر ناوگان خود را نوسازی و تعداد کشتی‌ها را افزایش دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایزوایکو، محمد سعیدی در بازدید از شرکت فراساحل در بندرعباس بیان داشت: قطعا در آینده تعداد سفارش‌های ما به ایزوایکو افزایش خواهد داشت. ایزوایکو خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کرده؛ با این حال مدیریت زمان و قیمت مناسب برای ما بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما بحث ساخت و سفارش شناورهای LPG است که زیرساخت‌های خوبی در ایزوایکو برای ساخت این شناورها وجود دارد و مانیز نیاز داریم تا با تفاهم‌نامه‌هایی که با طرف‌های خارجی و برندهای معتبر به امضا رسانده رقابت‌پذیری خود در قیمت و مدیریت زمان افزایش دهیم.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مشتریان ایزوایکو بوده و خواهیم بود، گفت: تجربه کار ما با ایزوایکو یک مدل بسیار خوب از مشارکت بخش خصوصی و دولتی است .

سعیدی با بیان اینکه با گشایش‌های بین‌المللی اتفاقات خوبی در عرصه فعالیت‌های ایزوایکو و کشتیرانی رخ خواهد داد، گفت: در بخش بانکرینگ و سوخت‌رسانی به کشتی‌ها ما تجربه بسیار حرفه‌ای و خوبی داریم و حاضر به مشارکت و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی کشتی‌سازی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز