خبرگزاری کار ایران

تیم ما شایسته تمجید است

جلالی: با نظم و انسجام ویتنام را شکست دادیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۰۷

مربی و کارشناس با سابقه فوتبال معتقد است تیم ملی ایران با نظم و انسجام مناسب موفق به پیروزی در دو مسابقه ابتدایی جام ملت ها شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجید جلالی با بیان این این مطلب در خصوص بازی ایران مقابل ویتنام گفت: من فکر می کنم تیم ما به خوبی این بازی را کنترل کرد و با نظم و انسجام مناسب موفق به شکست حریف شد.در واقع تیم ما شایسته تمجید است چرا که 70% مالکیت توپ را در این دو بازی در اختیار داشته ایم همچنین به خوبی بازی را کنترل کرده ایم ، دو گل به ثمر رساندیم و پاس های سالمی بین بازیکنان ما رد و بدل می شد که اینها نشان دهنده کیفیت تیم است.

جلالی اضافه کرد: نباید از بازی خوب سردار آزمون در این مسابقه بگذریم. بازیکنی که با صداقت و وظیفه شناسی کار می کند و تمام خواسته های مربی را در زمین پیاده می کند. جاگیری و عملکرد آزمون در این مسابقه بسیار مهم و تاثیرگذار بود که تیم ما را بارها صاحب موقعیت کرد و همچنین موفق به زدن دو گل در این بازی شد.

مربی و کارشناس با سابقه فوتبال ایران همچنین اظهار داشت: تیم ما به خوبی فضاهای بازی را در اختیار داشت و حتی زمانی که توپ را از دست می دادیم خیلی خوب و با انسجام آن را از حریف پس می گرفتیم. در واقع اجازه بازی سازی و حرکت را به حریف ندادیم. همچنین خط دفاعی ما عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و موقعیت های اندکی هم که به حریف داده شد طبیعی بود. اما زمان بیشتر بازی و موقعیت های متعدد گل زنی برای ما فراهم شد تا با شایستگی در دومین بازی هم پیروز شویم. باید به دنبال حفظ این روند در بازی های آتی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز