خبرگزاری کار ایران

سردار آزمون خوش درخشید / امیری می‌تواند در بهترین تیم‌های جهان بازی کند

کی روش: می‌شد در نیمه اول سه گل به ثمر برسانیم / توقعاتم برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۰۴

سرمربی تیم ملی با تمجید از نمایش تیمش، آنها را شایسته ثبت گل‌های بیشتر برابر ویتنام دانست.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش با کسب ششمین امتیاز در دومین بازی، موفق شد صعود ایران به مرحله بعدی را قطعی کند. سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از برتری دو گله مقابل ویتنام با حضور در سالن نشست خبری برابر خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها در خصوص این بازی پاسخ داد و تشریح شرایط تیمش پرداخت.

کی روش در ابتدا اظهار داشت: هر دوتیم برای صعود بازی کردند تا به دور بعد برسند. در نیمه اول توانستیم با بیش از هفتاد درصد مالکیت توپ کار را پیش ببریم و یک موقعیت هم به حریف ندهیم. بازیکنانم تلاش زیادی کشیدند تا به این موفقیت برسیم.

وی افزود: اگر می توانستیم از فرصت هایمان بهتر استفاده کنیم در نیمه اول گل های بیشتری را به ثمر می رساندیم تا با دو یا سه گل به رختکن برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برد دو برصفر ملی پوشان افزود: وقتی نتوانستیم در نیمه اول گل های بیشتری به ثمر برسانیم و تیم ویتنام اعتماد به نفس پیدا کرد. آنها در نیمه دوم یک شوت زدند و تنها همین شوت را به سمت دروازه ایران زدند. آمار گویای همه چیز است. امروز استراحت می کنیم و از فردا برای عراق آماده می شویم.

کی روش در خصوص برنامه آماده سازی تیم ملی برای بازی با عراق تصریح کرد: بازی با عراق همیشه خیلی مهم بوده است. تمام تمرکز ما برای این دیدار است. همیشه دیدار پیش رو مهم ترین بازی ماست. تمام تمرکز و رویای ما روی بازی با عراق است. منتظر نتیجه بازی امروز عراق و یمن می مانیم. چون برایمان مهم است که استراتژی خودمان را در این باره تعیین کنیم. اما حالا وقت صحبت درباره بازی با ویتنام است.

وی در ادامه درباره ریتم خوب ایران در این تورنمنت اظهار داشت: همینطور است. بازیکنان هفت گل زدند و توقعات من را برآورده می کنند. از آنها می خواهند فشرده بازی کنند. این سبک بازی را امارات و قطر و عربستان انجام نمی دهند. آنها با فشردگی بالایی در میانه میدان بازی می کنند. البته در نیمه دوم کمی عصبانی تر بودند. چون می خواستند گل های بیشتری را به ثمر برسانند. بازیکنانم خیلی خوب بودند و عملکردی را دارند که از آنها انتظار دارم.

سرمربی تیم ملی درباره تفاوت کار دفاعی ایران نسبت به گذشته افزود: تفاوت عمده آن اعتماد به نفس و تایمینگ بود. اکثر دفاع ها در فوتبال مثل ببیننده تلویزیونی می ایتستند تا اتفاقی بیافتد. اما امروز آنها عکس العمل های خیلی خوب داشتند. سردار آزمون خوش درخشید. مهدی ترابی و مهدی طارمی هم هم توانستند خوب بازی کنند. نوراللهی هم با وجود اینکه تنها دوماه با تیم ملی است خوب بازی کرد.

کی روش در ادامه درخصوص وحید امیری اظهار داشت: من چندسال تجربه ای در فوتبال دارم. شاید با بازیکنان بزرگی بازی نکردم اما مانده ام که چرا او با توجه به این حجم از توانایی همچنان در آسیا بازی می کند. وحید امیری می تواند در بهترین تیم های جهان بازی کند.

سرمربی تیم ملی از مسئول برگزارکننده نشست خبری خواست تا آخرین سوال را یک خبرنگار خانم بپرسد و همین امر نیز رخ داد. وی در پاسخ به سوال این خبرنگار که عملکرد سردار آزمون را چطور ارزیابی کردید عنوان داشت خاطرنشان کرد: او یکی از بهترین گلزنان ماست. سردار بازی به بازی بهتر می شود. او به عنوان مهاجم نوک تیم ملی به عنوان برترین گلزن حضور دارد. او به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است. عملکرد نفر به نفر بازیکنان مهم تر است. همچنین وحید امیری و مهدی طارمی و سامان قدوس به او کمک زیادی کردند تا در یک سوم تهاجمی عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز