خبرگزاری کار ایران

کشورهای همجوار، مقصد قاچاق احشام ماده مولد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۳۵۶

جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق احشام و دستگیری 3 نفر از اعضای آن در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "صیاد درویشی" اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر قاچاق احشام از روستایی در قم به سمت به مرز شرقی و کشورهای همسایه، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در ادامه مأموران با بررسی های صورت گرفته ضمن تایید صحت موضوع، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و 3 نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ درویشی با بیان اینکه 2 نفر از افراد دستگیر شده اهل یکی از استان های مرزی و نفر سوم اهل یکی از روستاهای قم بوده و نقش واسطه گری داشته است، تصریح کرد: متهمان قصد داشتند 10 راس دام از نوع گاو ماده مولد را به مرز شرقی و کشور همسایه منتقل کنند که با هوشیاری پلیس ناکام ماندند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ارزش احشام قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از 1.5 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سرهنگ درویشی قاچاق را یکی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی رونق بخشی به تولید داخل و رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم است که نیروی انتظامی با مبارزه بی امان با هرگونه قاچاق، تلاش وافری برای تثبیت شعار اقتصاد مقاومتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز