خبرگزاری کار ایران

رئیس ارتباط با دانشگاه‌های مراکز تحقیقاتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛

فولاد مبارکه اصفهان از ایده‌های بومی سازی استقبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۸۷

رئیس ارتباط با دانشگاه‌های مراکز تحقیقاتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت:‌ ایده‌های بسیاری در جهت بومی سازی صنعت فولاد ارائه شده است که پس از بررسی و تحقیق بهترین آن‌ها برای ساخت انتخاب خواهد شد.

ایلنا، مسعود هراتیان، در حاشیه نمایشگاه بومی‌سازی صنعت فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان، 4 رویداد در جهت بومی سازی در نظر گرفت است که در ابتدا می‌توان به رویداد فن بازار اشاره کرد. در این راستا فراخوانی در زمنیه صنعت فولاد برای شرکت های مرتبط ارسال و از آنها ثبت نام به عمل آمده است. سپس به شرکت ها فرصت داده شده تا محصولات خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در این زمینه، فضایی ایجاد شد تا شرکت ها محصولات خود را به جمعی از صنعت گران فولاد و دانشگاهیان ارائه دهند تا به وسیله آنها محصولات مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت بهترین محصول انتخاب و ساخته شود.

هرایتان رویداد بعدی را جمع آوری ایده‌ها عنوان کرد و افزود: فراخوانی در زمینه چالش‌هایی همچون مدیریت پسماند، استفاده از انرژی سرباره و... به اساتید، دانشجویان و شخصیت های حقیق داده شده تا در این زمینه ثبت نام کنند. سپس چالش ها برای آنها بازگو و به آنها فرصت داده شده تا ایده های خود را عنوان کنند. در نهایت ایده ها پس از ارزیابی، انتخاب و جایزه داده می شود و همچنین با سرمایه گذاری، محصول ساخته و مورد استفاده قرارا می گیرد.

رئیس ارتباط با دانشگاه‌های مراکز تحقیقاتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از برپایی کارگاهی تحت عنوان لزوم نوآوری برای بقا در صنعت فولاد خبر داد و گفت: این گارگاه در جهت آشنایی مدیران صنعت فولاد با این مفهموم جدید برگزار شده است. همچنین کارگاهی دیگری نیز تحت عنوان ابزارهای های نوآوری باز برپا شد.

هراتیان اظهار کرد:‌ تعداد ایده‌ها بسیار زیاد است که ابتدا این ایده ها در قیف نوآوری قرار می‌گیرند. هرچه به انتهای قیف نزدیکتر می شویم این ایده ها کمتر خواهد شد و در نهایت تعداد اندکی از آنها تبدیل به محصول تجاری می شوند.

وی از جمع آوری ایده های پژوهشی توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد و گفت: این ایده ها در وب سایت شرکت قرار گرفته است تا پژوهشگران و دانشگاهیان با پژوهش های اولویت دار آشنا شده و در خصوص آنها تحقیقات انجام دهند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز