خبرگزاری کار ایران

حریق در یک کارگاه مبل‌سازی

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۴۱۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از اطفاء حریق در یک کارگاه مبل‌سازی در خیابان دماوند خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰:۱۶ یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل سازی در خیابان دماوند، خیابان ناصری به سامانه  ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به همراه خودروهای تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، تصریح کرد: محل حادثه یک کارگاه تولید مبل  دو طبقه مسقف بود که هر طبقه حدود ۱۲۰ متر وسعت داشت و کارگاه رویه‌کوبی و رنگرزی اسکلت‌های مبلی بود. در روی پشت‌بام این کارگاه نیز یک انباری کوچک بود که با مصالح ناایمن ایجاد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: طبقه بالایی این کارگاه که بخش رنگ‌کاری بود، دچار حریق شده بود و بخش زیادی از کارگاه شعله‌ور بود و آتش‌ به بخش‌های زیادی از پشت‌بام نیز سرایت کرده بود و در حال گسترش بود. آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شده و موفق شدند آتش‌ را تحت کنترل خود در آوردند. خوشبختانه از سرایت آتش به اطراف جلوگیری شد و در حال حاضر آتش کاملا خاموش شده و مورد مصدومیت و تلفات جانی نیز این حادثه نداشته است.

ملکی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی در حال حاضر مشغول تخلیه دود و ایمن‌سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر کارشناسان علت حادثه را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز