خبرگزاری کار ایران

معرفی ۱۶ برگزیده در بیستمین جشنواره ابن‌سینا

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۹۹۵

در نشست نهایی هیئت داوران بیستمین جشنواره ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران، ۱۶ برگزیده بخش‌های آموزش، پژوهش و خدمات ویژه مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی صحرائیان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر جشنواره درباره برگزیدگان نهایی این دوره از جشنواره گفت: در جلسه نهایی هیئت داوران جشنواره ابن‌سینا، منتخبین کمیته‌های تخصصی، موردبررسی قرار گرفتند و برگزیدگان نهایی انتخاب شدند.

وی تعداد برگزیدگان این دوره از جشنواره را ۱۴ نفر از دانشگاه علوم پزشکی تهران و ۲ نفر از دانشگاه تهران اعلام کرد.

صحرائیان افزود: براساس نظر هیئت داوران، ۶ برگزیده در بخش آموزش (۵ نفر در جایزه آموزشگر برگزیده و یک نفر در جایزه تلاش در عرصه توسعه آموزش علوم پزشکی)، ۶ برگزیده در بخش پژوهش (۲ نفر در جایزه پژوهشگر برگزیده، ۲ نفر در جایزه پژوهشگر جوان، یک نفر در جایزه مقاله برگزیده، یک نفر در جایزه فن‌آور برتر) و ۲ برگزیده در بخش الگوی رفتاری اخلاق  از دانشگاه علوم پزشکی تهران و ۲ برگزیده از دانشگاه تهران (به‌عنوان پژوهشگر برگزیده و طرح پژوهشی برگزیده) معرفی می‌شوند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیستمین جشنواره ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران در ۱۵ بهمن ماه ۹۷ برگزار می‌شود و امیدواریم این جشنواره شاخصی برای شناخت الگوهای خوب دانشگاه باشد و به ارتقا آموزش، پژوهش و خدمات دانشگاه کمک کند.

در بخش آموزش از ۳۷ داوطلب از دانشکده‌های مختلف پس از بررسی‌های انجام‌شده در کمیته تخصصی، منتخبین در دو حیطه آموزشگر برتر و جایزه تلاش در عرصه توسعه آموزش علوم پزشکی به هیئت داوران نهایی معرفی و برگزیدگان با رأی هیئت داوران نهایی شدند.

در بخش خدمات ویژه و الگو رفتاری اخلاق نیز هیئت داوران برگزیدگان نهایی را انتخاب کردند.

۶۰ نفر در محورهای پژوهشگر برگزیده، پژوهشگر جوان، فن‌آور برگزیده (محور افزوده‌ شده سال ۹۷) و مقاله و کتاب برگزیده داوطلب شدند که در نهایت برگزیدگان نهایی از سوی هیئت داوران انتخاب شدند و منتخبی در بخش کتاب معرفی نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز