خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

فعالیت ۸۲ هزار نفر در واحدهای صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۴۲۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه ۴۰ درصد اشتغال استان توسط این سازمان محقق شده است گفت:‌ ۳ هزار و ۱۰۰ واحد صنعتی با ۸۲ هزار نفر نیروی کار در گیلان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش در نشست مشترک با مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان اظهار داشت: یکی از مؤثرترین راه‌ها برای رسیدن به تکنولوژی‌های جدید در واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی استان است.

وی بر لزوم کاهش فاصله بین واحدهای صنعتی و تولیدی گیلان و مراکز دانشگاهی تأکید کرد و بیان داشت: در دورانی که شاهد پیشرفت‌ها و ظهور تکنولوژی‌های جدید هستیم برای عقب نماندن از سایر کشورهای دیگر ضمن اجتناب از برخورردهای جزیره‌ای باید از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

دلق‌پوش از وجود ۱۰۲ هزار واحد صنفی و اشتغال ۲۰۰ هزار نفر در آن‌ها خبر داد و عنوان کرد:‌ علاوه بر حوزه‌های صنفی و واحدهای تولیدی و صنعتی در حال حاضر ۱۱۲ معدن نیز در استان گیلان فعالیت دارند که به موجب آن زمینه کار و اشتغال حدود هزار و ۷۸۰ نفر فراهم شده است.

دلق‌پوش ارتقاء سطح بهره‌وری در تولید و صنعت را در گرو ایجاد ارتباط معنادار بین واحدهای تولید و دانشگاه‌ اعلام کرد و گفت:‌ ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی کشورمان بر کسی پوشیده نیست بنابراین باید از این فرصت ویژه در راستای ارتقاء راندمان کاری در واحدهای تولیدی و صنعتی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز