خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی خبر داد:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در یزد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۳۷۱

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک میلیارد ریال پوشاک قاچاق از یک دستگاه تریلر در عملیات ماموران پلیس این استان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا حناساب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالای خارجی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل محور مواصلاتی "مهریز-یزد" به یک دستگاه تریلی مشکوک و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو که از بندرعباس عازم تهران بود 3 هزار و 760 ثوپ انواع پوشاک خارجی قاچاق را کشف و 2 متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند اضافه کرد: کارشناسان ارزش این محموله پوشاک قاچاق را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی با اشاره به تبعات سوء کالای قاچاق بر اقتصاد کشور گفت: یکی از اولویت های اصلی ناجا مبارزه با قاچاق کالا است لذا همگان باید تلاش کنند این معضل در کشور ریشه کن شود.

حناساب اشاره به تلاش های گسترده ماموران در خصوص مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی ناجا مبارزه با قاچاق کالا است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان یزد افزود: استان یزد در مسیر ترانزیت کالای قاچاق از جنوب کشور به مرکز و شمال است که از این رو پلیس باید با همکاری دیگر دستگاه های دولتی اقدامات بازدارنده تری را در این خصوص داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز