خبرگزاری کار ایران

سردار امان‌اللهی خبر داد:

کشف یک‌میلیارد ریال پوشاک و پتوی قاچاق در پاوه

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۲۰۴

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق شامل پوشاک و پتو در شهرستان پاوه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس پاوه از فعالیت عده‌ای قاچاقچی و اینکه قصد دارند محموله‌ای را از طریق مرز وارد شهرستان کنند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر حرکتی قاچاقچیان که در کوه‌های صعب العبور بود شناسایی و ماموران پلیس آگاهی در زمان مناسب نسبت به توقیف اموال قاچاق که سوار بر احشام بود، اقدام کردند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در بازرسی از بار قاچاقچیان، یک‌هزار و 950 دست انواع پوشاک زنانه و مردانه و 180 متر پتوی مسافرتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق‌نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به حدود یک‌میلیارد ریال می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به فرار قاچاقچیان با توجه به آشنایی که با محیط داشتند، تاکید کرد: پلیس با جدیت برای دستگیری قاچاقچیان تلاش می‌کند.

سردار امان اللهی در پایان گفت: ماموران انتظامی استان کرمانشاه در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب درباره برخورد با پدیده قاچاق تاکنون اقدام‌های خوبی انجام داده و میزان کشفیات امسال رشد خوبی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز