خبرگزاری کار ایران

ماریو؛ نسخه کیروش برای برانکو و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۰۶۴

موفقیت کیروش استنلی در سپاهان و توان بالای سرزنی توجه مربیان لیگ برتری از جمله برانکو ایوانکوویچ را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایلنا، گادوین منشا با هدف تقویت خط حمله پرسولیس به این تیم آمد ااین مهاجم  اهل نیجریه  در پانزده بازی تنها یک گل به ثمر رسانده در حالی که  کیروش استنلی  مهاجم برزیلی تیم سپاهان، با 13 بازی 9 گل در صدر لیست گلزنان، لیگ برتر قرار دارد.

کیروش با قد 1.95 متری خود بسیاری از فرصت های هوایی و ارسال های کناری (به هر نوعی اوت دستی، سانتر و...) را به راحتی وارد دروازه حریفان کرده است به نوعی بوی گل می دهد به همین خاطر ستاره محبوب امیر قلعه نویی در خط آتش سپاهان است. این یعنی اینکه مهاجم سرزن و بلند قامت در لیگ ما جواب می دهد.

حال اگر نگاهی به ورودی  های  نیم فصل دوم پرسپولیس مانند مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری، محمد نادری بیندازیم در کنار سبک بازی عالیشاه و بشار رسن،  پر واضح است که توانایی ارسال از جناحین پرسپولیس نسبت به فصل قبل افزایش بیشتری پیدا می کند بنابراین نیاز به بالا بردن توان سرزنی در خط حمله پرسپولیس است. در گذشته برانکو، این نسخه را با تغییر پست مدافع بلند قامت خود یعنی شایان مصلح انجام می داد البته در دقایق پایانی و محدود. مثال بارز این موضوع بازی فصل قبل پارس جم – پرسپولیس بود که باعث قهرمانی نیم فصل سرخ پوشان شد. فراموش نکنید که پارس جم آن روزها برای صدر جدول می جنگید.

حالا  برانکو ایوانکوویچ با قرار دادن منشا در لیست خروجی و تلاش برای خرید ماریو بودیمر نشان می دهد در نیم فصل دوم روی این نوع گلزنی ها حساب ویژه ای باز کرده است.  ماریو دو سانتی متر از کیروش استنلی بلندتر است. این مهاجم اهل کرواسی در 21 بازی فصل گذشته 15 گل به ثمر سانده در حالی که کیروش استنلی در ذوب آهن اصفهان با همین مقدار بازی 9 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز