خبرگزاری کار ایران

به کی روش گفته بودیم با کسی درگیر نشود

تکسیرا: سپاهان هنوز زنده است/ قلعه نویی ناراحت بود و نیامد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۳۳۰

مربی تیم سپاهان به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبل از اینکه حرفی بزنم باید بگویم قرار نبود من اینجا بیایم. قرار بود سرمربی ما به اینجا بیاید اما متاسفانه شرایطی به وجود آمد که او نیامد. امروز بازی را دیدید. هواداران ما را دیدید که تا آخر به ما کمک کردند. هر دو تیم خوب جنگیدند.

وی ادامه داد: فوتبال ایران به این شرایط نیاز دارد. در هر دو نیمه هر دو تیم خوب درگیر شدند. هر کسی کمترین اشتباهی می کرد می توانست برنده باشد. هر تیمی اشتباه می کرد بازنده بود. هر دو تیم کم اشتباه کردند. در نیمه دوم می توانستیم به گل برسیم اما پنالتی گرفته شد که توپ به دست بازیکن ما خورد اما قبل از آن را آنالیز کنید تا ببینید خطا شد یا نه.

مربی سپاهان تاکید کرد: به هر حال چیزی از ارزش های ما کم نشده و در جایگاه اول هستیم. الان شرایط طوری است که انگار یک تیم یک طرف است و ۱۵ تیم دیگر طرف دیگر هستند اما سپاهان هنوز زنده است. چه در خانه و چه بیرون از خانه که از ما حمایت می کنند و تا آخر می جنگیم.
مربی تیم سپاهان درباره واژه سیرک که برانکو چند ماه قبل گفته بود تصریح کرد: قبلا دیدید یا شنیدید. خودتان جواب خودتان را بدهید. اول صحبت هایم گفتم که مربی ما ناراحت است. بیایید این چیزها را پاک کنیم تا اختلافات حل شود.

تکسیرا در پاسخ به این سوال که آیا به کنفرانس خبری باید گفت سیرک هم افزود:مگر این حرف را ما زدیم؟ با همه احترامی که رای شما قائلم فکر کنم اشتباه متوجه شدید. ما اینجا هستیم تا به شما احترام بگذاریم. برای احترام به شما اینجا هستیم چون شما برای ما مهم هستید.

وی درباره اینکه چرا بعد از گلی که زدید عقب نشستید هم تصریح کرد: باید موضوعی را بگویم. شما (خبرنگار سوال کننده قبلی) به همکاران تان بی احترامی کردید. آنها سوال های خوبی درباره فوتبال می پرسند اما شما این کار را نکردید. درباره سوال همکار شما باید بگویم که بعد از گلی که زدیم نه بخاطر خواست بازیکنان یا مربیان بلکه تیم حریف به دنبال گل زدن بود و مهاجم اضافه کرد. ما به همین دلیل باید عقب نشینی می کردیم. این موضوع را باید بررسی کنیم. مربی همیشه به بچه ها می گوید که وقتی گل می زنیم باید سریعا به دنبال گل بعدی باشیم. باید ذهنیت بازیکنان را عوض کنیم. همیشه این اتفاق نمی افتاد. این طور نیست که ما نخواهیم بلکه تیم حریف این اجازه را به ما نداد.
مربی تیم سپاهان درباره اینکه کی‌روش چرا اخراج شد ادامه داد: من هم نمی دانم. به کی روش گفتیم با کسی درگیر نشود اما برخی مواقع در بازی‌های حساس مثل امروز که دربی ایران است خون بازیکن به جوش می آید چون دوست دارد ببرد و شاید به همین خاطر کنترل بازیکن از دستش خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز