خبرگزاری کار ایران

حکم باقر لاریجانی برای رئیس سازمان غذا و دارو

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۸۶

معاون آموزشی وزارت بهداشت در حکمی غلامرضا اصغری را به عنوان دبیر شورای مشاوران معاونت آموزشی و دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم آمده است: «غلامرضا اصغری استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همانگونه که مستحضرید برنامه تحول در نظام سلامت به عنوان یکی از دستاوردهای مهم دولت یازدهم، نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه ایفا کرده و بر همین اساس در دولت دوازدهم نیز استمرار آن در اولویت های اصلی قرار گرفته است.

در این میان تحول در نظام آموزش علوم پزشکی یکی از محورهای مهم این برنامه است که در اسناد بالادستی همچون برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی کشور نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

از میان حوزه های اولویت دار نظام آموزش عالی سلامت، آموزش داروسازی و تربیت متخصصان این حوزه تا سرحد خودکفایی است که به همت اساتید و متولیان در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی محقق شده است.

تداوم این مسیر نیز در گرو همت و تلاش مدیران و دست اندرکارانی است که از این پس بر این امر مهم متمرکز خواهند شد. همچنین حوزه معاونت آموزشی در زمینه های مختلف مأموریتی خود از وجود صاحبنظران و کارشناسانی بهره مند است که گردآوری نظرات ایشان و کاربست آنها در سیاست های این حوزه بسیار راه گشا خواهد بود.

باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، بدین وسیله به عنوان دبیر شورای مشاوران حوزه معاونت آموزشی و دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب می شوید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در جهت تحقق اهداف این حوزه تلاش فرمائید.

توفیق جنابعالی را در اعتلای نظام آموزش عالی سلامت از خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز