خبرگزاری کار ایران

زخمی شدن چند فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها در غرب رام‌الله

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۰۰

تعدادی از فلسطینی‌ها امروز -شنبه- در درگیری با نیروهای ارتش رژیم صهیونیسیتی در غرب رام‌الله بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از «الوطن»، منابع فلسطینی اعلام کردند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز- شنبه- از گاز اشک‌آور برای متفرق کردن شهروندانی که مانع ورود آنها به یکی از منازل روستای «کوبر» واقع در شمال غرب رام‌الله در کرانه باختری شده بودند، استفاده کردند که موجب حالت خفگی تعدادی از این افراد شد.

در این میان مقام‌های ارتش اشغالگر خانواده شهید «صالح البرغوثی» در این روستا را در صورت عدم تحویل یکی از فرزندان خود به رژیم صهیونیستی به تبعید به شهر «اریحا» تهدید کردند.

مادر شهید گفت: «نیروهای اشغالگر صبح زود به منزل  او ریخته و به تبعید خانواده به شهر اریحا تهدید کردند». وی گفت: «آنها سه روز به او مهلت دادند تا فرزندش عاصم را تحویل دهد در غیر این صورت حتما به اریحا تبعید خواهند شد».

این مادر شهید تاکید کرد که سربازان صهیونیست طی ورود به منزل فرزند کوچک‌ترش «اصغر محمد البرغوثی» (۱۳ ساله) و برادرش «لطفی البرغوثی» را دستگیر کردند. 

«صالح» فرزند خانواده برغوثی در ۱۲ دسامبر گذشته شهید و پدر و فرزندانش پیش از آن دستگیر و بازداشت شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز