خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

۵ کشته و زخمی بر اثر تصادف نیمه شب گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۱۳۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته و زخمی شدن ۵ نفر بر اثر برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با کامیونت در خیابان شادآباد خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰:۳۰ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در محله شادآباد، خیابان ۱۷ شهریور به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با ۵ نفر سرنشین با یک دستگاه کامیونت به دلیل نامشخصی با هم برخورد کرده‌اند. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند راننده خودروی کامیونت مشکل خاصی نداشته و از خودرو خارج شده بود اما پنج سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ شامل دو آقا و سه خانم کاملا در داخل خودرو که ویران هم شده بود محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و قطعات خودرو را برش دادند و هر ۵ نفر را خارج کردند، اما متاسفانه مشخص شد یک آقا از سرنشینان این خودرو که در قسمت شاگرد نشسته بود و ۶۰ سال نیز سن داشت بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

ملکی ادامه داد: مصدومان به مراکز درمانی منتقل و این عملیات در ساعت ۲:۳۰ بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز