خبرگزاری کار ایران

جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۸۴۸

جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر با حضور اعضا برگزار و پس از ارائه گزارش، بازدید میدانی نمایندگان شورای عالی از مراکز جمعیت هلال احمر در کشورهای تاجیکستان و آذربایجان و بحث و بررسی در این باره، تصمیمات جدیدی برای ایجاد شفافیت بیشتر در فعالیت‌های اقتصادی جمعیت نیز اتخاذ شد.

پس از استماع گزارش اولیه منتخبین شورای عالی، محدودیت معاملات اقتصادی که در جلسه پیشین شورای عالی ایجاد شده بود مرتفع شد و در راستای ارتقای شفافیت بیشتر و رعایت صرفه و صلاح جمعیت مقرر شد از این پس کلیه معاملات عمده در تمام بخش‌های تابعه جمعیت اعم از سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته منوط به طی تشریفات قانونی حاکم بر بدنه جمعیت شود و مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی و با اخذ مجوز از کمیسیون معاملات جمعیت صورت پذیرد.

همچنین طبق تصمیم شورای عالی مقرر شد تا هرگونه فروش، مشارکت و انتقال اسناد و املاک شرکت‌ها و موسسات تابعه نیز با مجوز کمیسیون دائمی شورای عالی و عندلزوم شورای عالی جمعیت هلال احمر طبق آیین نامه مربوطه انجام شود.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، همچنین شورای عالی هلال احمر مقرر کرد گزارش نهایی هیات منتخبین با توجه به نظرات مطرح شده در این جلسه، در جلسه آتی شورا توسط بازرسین ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز