خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

اجرای طرح‌های عملیاتی حوزه گردشگری سلطانیه در اولویت استان

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۸۳۳

استاندار زنجان شهرستان سلطانیه را نگین تاریخ و میراث فرهنگی استان زنجان توصیف کرد و گفت: یکی از اولویت های مهم شهرستان سلطانیه موضوع گردشگری و میراث فرهنگی است که نیازمند توجه ویژه و اجرای طرح های عملیاتی با اولویت بالا است.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح اله حقیقی در شورای اداری شهرستان سلطانیه، با بیان اینکه ایران پانزدهمین کشور از نظر برخورداری از اماکن گردشگری و توریستی  در دنیا است و استان زنجان هم جایگاه خوبی در این زمینه دارد، اظهار کرد: اگرچه از هر هفت شغل ثابت دنیا یک مورد در حوزه گردشگری است ولی متاسفانه هنوز در کشور، استان و شهرستان های ما استفاده ای از بخش گردشگری برای اشتغالزایی نشده، لذا باید با اولویت بندی طرح های توسعه گردشگری، مخصوصا در شهرستان سلطانیه به این امر توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه های توسعه استان را در شهرستان های مختلف بصورت جداگانه تدوین و پیگیری نماییم، افزود: میزان بهره‌وری هریک از محورهای توسعه متناسب با توانمندی‌ها و قابلیت‌های هر شهرستان باید بصورت جداگانه تدوین و مورد پیگیری عملیاتی قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان از افتتاح 12 غرفه عرضه صنایع دستی در بازارچه صنایع دستی تا پایان اسفندماه در شهرستان سلطانیه و بازارچه محلی چلپی اوغلو تا هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: چند اقدام عملی برای توسعه گردشگری سلطانیه باید تعیین شود و برای تحقق این اولویت ها باید امکانات لازم را جذب کرده و راهکار اساسی ارائه کرد.

استاندار زنجان در این شهرستان نیز استقرار مدیران بومی در ادارات شهرستان را از فرماندار سلطانیه خواستار شد و گفت: تفویض اختیارات ادارات کل استان به ادارات شهرستانی ضروری است و نباید مراجعین شهرستانی برای انجام امور اداری خود به مرکز استان ارجاع داده شوند.

مقام عالی اجرایی استان، پیگیری برخی از پروژه‌های توسعه‌ای استان از قبیل راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه زنجان، تکمیل راه آهن و... را در جذب سرمایه گذار و توسعه استان موثر دانست و گفت: بعنوان استاندار زنجان امروز با حدود 28 مقام دولتی و مسئول ارشد کشور دیدار کرده ام که دستاوردهای فراوانی برای استان داشته، زیرا معتقدم باید از طریق مدیران ملی، مصوبات و طرح های توسعه ای استان را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز