خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت حفظ و ارتقاء وحدت، همراه با حل مشکلات مردم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۹۳۳

استاندار زنجان، بر ضرورت حفظ و ارتقاء وحدت، همراه با حل مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، درجلسه دیدار با هیات‌های مذهبی، با تاکید بر اقدامات ۴۰ ساله دشمنان در بی ارزش کردن فرصت ها و ثروت کشور، بر لزوم حفظ وحدت و اتحاد مردم بین مردم و مسئولان، گفت: در کنار حفظ وحدت وظیفه دیگر ارتقاء وحدت و حفظ انسجام آن در جامعه همراه با حل مشکلات مردم است.

استاندار زنجان خبر از بیمه مداحان داد و گفت: حداقل وظیفه  مدیران را حضور در بین مردم و دلگرمی آنان است.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی زنجان نیز در ادامه این جلسه بر نقش ممتاز هیات‌های مذهبی در شکل گیری انقلاب، و ۸ سال دفاع مقدس و بویژه حماسه ۹ دی تأکید کرد.

وی، با بیان اینکه 952 هیأت مذهبی  از 1268 هیأت در استان در سامانه طوبی به ثبت رسیده است، از ساماندهی هیئات مذهبی توسط سامانه طوبی خبر داد.

شامی، رییس شورای هیئات مذهبی نیز با اشاره به نقش هیئت‌ها در ساخت جامعه اسلامی و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، از ادارت و  ارگان‌ها خواست که برنامه های مذهبی را به عهده هیئات بگذارند.

 وی، در پایان  ضمن درخواست ایجاد صندوق قرض الحسنه و تعاونی برای اعضای هیأت ها، آمادگی هیئتهای مذهبی را در پاسداشت انقلاب و پیروی از منویات رهبری و همکاری با دولت اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز