خبرگزاری کار ایران

رستگاری:

منشا خاصی برای بوی نامطبوع در تهران پیدا نشد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۸۱۰

مدیرکل پایش و نظارت اداره کل محیط‌زیست استان تهران تاکید کرد: هیچ منشا خاصی برای بوی نامطبوع تهران پیدا نشد.

محمد رستگاری، مدیرکل پایش و نظارت اداره کل محیط‌زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره منشأ بوی نامطبوعی که امروز عصر در برخی مناطق تهران احساس ‌شد، گفت: جلسه مدیریت بحران که در این خصوص تشکیل شده بود، لحظاتی قبل به پایان رسید.

وی ادامه داد: ما همه مواردی را که احتمال می‌دادیم منشاء بوی نامطبوع باشد، بررسی کردیم اما عملا هیچ منشای برای آن پیدا نشد. نه نشت گاز و نه مشکل آب و فاضلاب در این خصوص وجود نداشت. همچنین درخصوص فعالیت قله دماوند و پسماندسوزی نیز بررسی‌های لازم صورت گرفت و به هیچ نتیجه مشخصی درخصوص این بوی نامطبوع نرسیدیم.

مدیرکل پایش و نظارت اداره کل محیط‌زیست استان تهران با بیان اینکه بررسی‌های میدانی نیز درخصوص منشاء این بو به نتیجه نرسید، اظهار داشت: با توجه به اینکه اورژانس موردی را درخصوص مراجعه به بیمارستان براثر استنشاق این بوی نامطبوع گزارش نکرده است بنابراین موضوع حادی نبوده و در حال حاضر نیز این بو برطرف شده است. 

رستگاری افزود: درخصوص پیدا کردن منشأ این بوی نامطبوع بررسیها را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز