خبرگزاری کار ایران

امام‌جمعه رشت مطرح کرد:

معلولان نیازی به ترحم دیگران ندارند/ وجود استعدادهای سرشار در میان معلولان

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۴۸۲

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار توجه ویژه مسئولان به افراد دارای تفاوت های جسمی در جامعه شد گفت: معلولان نیازی به ترحم دیگران ندارند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با اعضای موسسه ستاره های بلند همت (کوتاه قامتان) گیلان با تاکید بر اتکای افراد به توانمندی های خود اظهار کرد: معلولان نیازی به ترحم دیگران ندارند.

وی به وجود استعدادهای بسیار در انسان اشاره کرد و افزود: درک، فهم و شعور از نعمت های خداوند به انسان است.

امام جمعه رشت، خواستار توجه ویژه مسئولان به افراد دارای تفاوت‌های جسمی در جامعه شد و بیان کرد: ساختمان و خودروی مستقل از نیازهای موسسه ستاره های بلند همت گیلان است.

عضویت ۱۰۲ نفر افراد کوتاه قامت در موسسه ستاره های بلند همت گیلان

مدیرعامل موسسه ستاره های بلند همت(کوتاه قامتان) گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: تعداد ۱۰۲ نفر از کوتاه قامتان استان در این موسسه عضو هستند.

حامد صالحی کوه یخی، اشتغال را از معضلات کوتاه قامتان گیلان عنوان کرد و افزود: امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و متولیان بهزیستی توجه ویژه ای به منزلت کوتاه قامتان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز