خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

روحانیون در رفتارهای ضداخلاقی و منش های ناهنجار جامعه مسئولند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۳۸

به گفته نماینده ولی فقیه در گیلان، ۲۰ هزار شبهه به حوزه های علمیه قم رسیده که این شبهات به صورت کتاب در آمده است که باید عالمان روحانی به آنها پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: روحانیون در مقابل مذاهب انحرافی رفتارهای ضداخلاقی و منش های ناهنجار جامعه مسئولند

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با طلاب و روحانیون عضو سازمان بسیج سپاه قدس استان گیلان اظهارداشت: یکی دیگر از وظایف مهم روحانیت پاسخگویی به شبهات است که نیازمند مطالعه و تحقیق و داشتن اطلاعات درست است.

وی افزود: ۲۰ هزار شبهه به حوزه های علمیه قم رسیده که این شبهات به صورت کتاب در آمده است که باید عالمان روحانی به آنها پاسخ دهند.

امام جمعه رشت ادامه داد: روحانیت مسوولیت سنگینی بر عهده دارد تا در راه تبلیغ واقعیت های اسلام و انقلاب اسلامی تلاش کند و از عواملی که به اسلام و انقلاب آسیب می زنند و موجب تضعیف آن می شوند، جلوگیری نمایند.

وی افزود: روحانیت در مقابل مذاهب انحرافی، رفتارهای ضداخلاقی و منش های ناهنجار جامعه مسوولیت دارد و نمی تواند بی تفاوت باشد.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: در مکتب اسلام همه عملا و قولا مسوول هستند که اسلام را ترویج کرده، مشکلات اقتصادی جامعه را رفع، تورم را کاهش، زمینه اشتغال را فراهم کنند و امنیت را درجامعه برقرار نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز