خبرگزاری کار ایران

بهترین پیست‌های اسکی تهران

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۲۳۷

ورزش اسکی یکی از ورزش های مفرح است که علاوه بر سطح حرفه ای علاقه مندان نیمه حرفه ای و مبتدی بسیاری نیز دارد. یکی از مکان های مناسب برای ورزش اسکی و همچنین گذراندن اوقات فراغت و تفریح پیست های اسکی تهران می باشند.

ایلنا؛ پیست های اسکی تهران با ویژگی ها و امکانات خاصی در تمام فصول سرد سال پذیرایی گردشگران داخلی و خارجی زیادی هستند. امکانات مناسبی در این پیست ها قرار داده شده است تا افراد حرفه ای و غیر حرفه ای علاوه بر لذت بردن از ورزش مفرح اسکی بتوانند لحظات خوب و خوشی را به تنهایی یا در کنار دوستان و خانواده تجربه کنند.

پیست اسکی توچال

برای آشنایی با پیست اسکی توچال ابتدا بهتر است تله کابین توچال را بشناسیم. این تله کابین در سال 1357 به بهره برداری رسید و در منطقه شمیرانات تهران در پایان خیابان ولنجک قرار گرفته است.

تله کابین توچال چند ایستگاه مختلف دارد که در ایستگاه هفتم آن می توانیم پیست اسکی توچال را مشاهده کنیم. این پیست اسکی یکی از مناسب ترین پیست های اسکی کشور و جزء پیست های بین المللی است. امکاناتی نظیر دو رستوران، دو تل سیژ، یک تله اسکی و یک هتل برای عموم مردم در این پیست فراهم شده است. طول پیست اسکی توچال 1200 متر است که در پایین قله توچال و در ارتفاع 3850 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

به دلیل فاصله 5 کیلومتری پیست توچال از شهر تهران استقبال از این پیست نیز بسیار زیاد است.

بهترین پیست‌های اسکی تهران

پیست اسکی دیزین

یکی دیگر از پیست ها اسکی تهران پیست دیزین است. پیست اسکی دیزین یکی از پیست های بین المللی کشورمان است که لقب بزرگترین پیست خاورمیانه را با خود یدک می کشد. این پیست در شهرستان کرج واقع شده و در ارتفاع 3600 متری از سطح زمین قرار دارد. 5 نوع رستوران با غذاهای متنوع، 4 خط تله کابین، تله سیژ و ... از امکانات پیست اسکی دیزین است.

بهترین پیست‌های اسکی تهران

پیست اسکی آبعلی

پیست اسکی آبعلی قدیمی ترین پیست های اسکی تهران است که در 57 کیلومتری تهران  و در منطقه ی آبعلی وجود دارد. وجود پیست اسکی مناسب برای افراد مختلف همراه با تله کابین و تله اسکی باعث شده تا بسیاری از افراد حرفه ای و نیمه حرفه ای آبعلی را برای ورزش اسکی انتخاب کنند.

 البته به دلیل عدم ریزش برف در ایام دیگر سال این پیست فقط در فصول سرد سال پیست اسکی آبعلی فعال بوده و برای اسکی مناسب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز