خبرگزاری کار ایران

محمودی در تذکری:

برای جلوگیری از رانت در توزیع اقلام ضروری مردم از شبکه‌های تعاونی توزیع استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۲۲

یک نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به تشکیل هیات حمایت از صنایع و جلوگیری از تعطیلی کارخانه های کشور در اسرع وقت نسبت به برگزاری جلسات استان در راستای حفظ اشتغال موجود به ویژه طی ماه های پایانی سال اقدام شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا سمیه محمودی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: با توجه به کاهش ۷۵ درصدی قدرت خرید کارگران، بازنشستگان و حقوق بگیران لازم است ضمن شناسایی دقیق واجدان شرایط و حفظ شأن و منزلت ملت ایران در توزیع بسته های حمایتی تسریع شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: برای ایجاد عدالت و جلوگیری از رانت در توزیع اقلام ضروری و مصرفی مردم از شبکه‌های تعاونی توزیع در کل کشور استفاده شود.

وی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با توجه به تشکیل هیات حمایت از صنایع و جلوگیری از تعطیلی کارخانه های کشور در اسرع وقت نسبت به برگزاری جلسات استان در راستای حفظ اشتغال موجود به ویژه طی ماه های پایانی سال اقدام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: با توجه به کیفیت بسیار نامناسب آب شرب مورد استفاده مردم شهرضا دستور بررسی و اقدام کارشناسی در راستای بهبود شرایط در اسرع وقت صادر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز