خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

20 هزار کنتور برق در استان از راه دور قرائت و قطع و وصل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۸۸۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قرائت، قطع و وصل 20 هزار کنتور دیماند و سه فاز برق برای اولین بار تا پایان سال آینده خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، "مهندس داود راهزادی" در برنامه تلویزیونی بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: براساس برنامه زمانبندی شده، تا پایان سال آینده 20 هزار کنتور سه فاز و دیماندی که هم اکنون توسط ماموران قرائت کارکرد قرائت و یا قطع و وصل می شوند از راه دور قرائت و یا قطع و وصل خواهند شد.

وی با بیان اینکه سه هزار و 300 کنتور دیماندی بالای 30 کیلووات دارای تعرفه های صنعتی، کشاورزی، تجاری و عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد به کنتور فهام تغییر و امکان قرائت، قطع و وصل آنها از راه دور فراهم شده است، اظهارداشت: تمامی این کنتورها بالای 30 کیلووات بوده و دیگر کنتور بالای 30 کیلوواتی که فهام نشده باشد در استان نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاوه براین، بیش از 16 هزار کنتور سه فاز زیر 30 کیلوواتی غیردیماندی تا پایان سال 1398 در قالب طرح فهام تغییر و کنتور فهام باهدف قرائت، قطع و وصل از راه دور نصب می شود.

راهزادی از نصب 200 کنتور برق سه فاز غیردیماندی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته آینده خبرداد و خاطرنشان کرد: بعد از نصب کنتورهای سه فاز غیردیماندی، در تلاش هستیم که کنتورهای خانگی را نیز به همین صورت تغییر و نصب کنیم.

وی گفت: با نصب کنتورهای فهام دیگر نیازی به حضور ماموران قرائت و قطع و وصل در محل اشتراک وجود نداشته و از سویی مشترکین نیز می‌توانند به نحو بهتری از وضعیت بدهی و یا طلب شان از شرکت توزیع نیروی برق مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از 260 هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز