خبرگزاری کار ایران

تکذیب تعطیلی شرکت نکا چوب از زبان رئیس سازمان صمت؛

شرکت نکا چوب با 700 پرسنل مشغول به فعالیت می باشد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۷۸۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: گمانه زنی های مربوط به تعطیلی شرکت نکا چوب در کوتاه مدت را تکذیب می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اعلام این خبر افزود: شرکت نکا چوب با قریب به 700 نفر پرسنل هم اکنون مشغول به فعالیت می باشد.

محمد محمدپور عمران با اشاره به عدم بدهی این شرکت بابت حقوق پرسنل و به روز بودن پرداخت ها و هزینه های جاری از قبیل آب و برق و گاز گفت: در چند ماه اخیر حتی بهسازی هایی نیز در خط تولید شرکت نکا چوب صورت گرفته و بعضی از ماشین آلات جدید به چرخه فعالیت آن اضافه شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی عمران اعلام کرد: همچنین مذاکراتی با سرمایه گذارانی از کشور ترکیه برای ورود به حوزه سرمایه گذاری این شرکت صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: متاسفانه با اجرای زود هنگام طرح ممنوعیت بهره برداری از جنگل که بر اساس قانون برنامه ششم می بایست از سال چهارم این موضوع شروع می شد و بر خلاف قانون برنامه با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی در سال اول صورت گرفته در برهه فعلی شاهد بوجود آمدن پاره ای از مشکلات برای این کارخانه در بحث تامین مواد اولیه شده ایم.

محمدپور یادآور شد: اجرای زود هنگام طرح ممنوعیت بهره برداری از جنگل نه تنها سبب شده کارخانه ها فرصتی برای وفق دادن خود با شرایط جدید نداشته  باشند بلکه حتی ادارات منابع طبیعی هم فرصت پیدا نکردند خودشان را جایگزین بهره برداران نموده و حفاظت لازم در نقاط مورد بهره برداری را بطور کامل پیاده سازی نمایند.

وی اعلام کرد:الان با این وضعی که پیش آمده نه تنها کارخانه ها تحت فشار قرار گرفتند بلکه خود جنگل هم در معرض تهدید بیشتر قرار گرفته اما علیرغم تمام مشکلات موجود شرکت نکا چوب مشغول فعالیت بوده و گمانه زنی ها مبنی بر تعطیلی این شرکت در آینده نزدیک را تکذیب می نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز